Michael Kors Smartwatch 2016


Bismillah,

Bermula dengan jenama Fossil, kemudian Nixon dan New Balance, jam tangan pintar menggunakan android sebagai platfom sudah menjadi trend terkini bagi keluaran tahun 2016. Kini jejak langkah mereka diikuti oleh jenama yang tak asing dalam dunia fesyen iaitu Michael Kors.


Jenama itu telah melancarkan dua siri jam tangannya iaitu Bradshaw Access dan Dylan Access khas untuk peminat dan pengumpul koleksi jenama Michael Kors baik lelaki mahupun wanita. Harga yang ditawarkan juga bermula USD350 bagi kedua-dua siri berkenaan.


Beza antara kedua-dua siri adalah Bradshaw Access diperbuat daripada stainless steel dan berwarna emas manakala Dylan Access pula berasaskan getah dan berwarna hitam. Cermin atau pemuka jam adalah LCD yang mana pengguna boleh akses bagi menukar mod, warna latarbelakang dan tetapan.


Bila kita memilih 'My Mode', jam tersebut akan bertukar appearance dalam sehari iaitu mod siang dan mod malam. Ia khas untuk mereka yang sukakan kelainan dan suka padankan mengikut stail pemakaian dan warna. Untuk 'My Look' pula, pengguna boleh memilih dan customise 'berlian' dan warnanya mengikut kemahuan.


Layari laman web berikut jika korang nak tahu lebih lanjut berkenaan produk ini.



0 Comments