Sepetang Bersama Duta Produk Asianic Reen Rahim


Bismillah,

Siapa sangka setelah mencuba selama setahun, akhirnya Reen Rahim selebriti terkenal tanah air percaya yang produk Asianic sangat berkesan dan baik bagi mereka yang menjaga penampilan dan kesihatan diri.


Beliau dipilih sebagai duta dan juru cakap produk kerana personalitinya yang mudah mesra dan sentiasa positif. Ternyata pemilihannya sebagai duta bagi produk Asianic merupakan pilihan yang tepat.


Bertempat di Donutes Coffee, Cake & Bread, Kuchai Lama, selebriti tersebut telah berkesempatan menemui rakan media dan blogger bagi satu sesi santai bersama Reen Rahim. Malah turut diundang rakan peminatnya yang didatangkan khas jauh daripada Pulau Pinang.

Sebagai juru cakap, duta dan pengguna produk Asianic itu sendiri, Reen Rahim sangat berpuas hati dengan kelebihan dan keberkesanan produk-produk berkenaan. Ini kerana produk tersebut diperbuat oleh syarikat bumiputera iaitu Wonderland Primary Sdn. Bhd. yang mana telah mencapai standard ISO, mempunyai sijil GMP (Good Manufacturing Process) dan mendapat status halal daripada JAKIM.


Produk-produk Asianic ini terdiri daripada krim mandian, skrub badan, losyen badan, syampu, perapi rambut, mandian garam, pencuci wanita dan juga krim halia. Bahan-bahan yang digunakan juga diformulakan daripada bunga Sakura, susu beras, akar kayu manis, daun lidah buaya, teh hijau dan bermacam-macam lagi yang mana banyak digunapakai oleh generasi terdahulu dalam penjagaan dan kecantikan diri sama ada luaran mahupun dalaman.

Harga yang ditawarkan juga cukup berbaloi setanding kesannya kepada pengguna iaitu sekitar RM10.90 sehingga RM17.90. Kini produk-produk Asianic boleh didapati di pasaraya-pasaraya yang terkemuka, pasaraya besar, farmasi dan kedai-kedai di seluruh negara.

Aku dah cuba dan sangat berpuas hati. Korang bila lagi? Sangat berbaloi dan lihat kesannya seawal seminggu. Yang penting produk ini halal digunakan dan tiada lagi rasa was-was.

Untuk membuat sebarang tempahan dan pembelian secara dalam talian, korang boleh layari laman web www.wonderlandprimary.com atau rujuk maklumat di bawah untuk sebarang pertanyaan dan kemusykilan berkaitan produk.


Asianic 
Tel: +603 77826308
Fax : +603 77836308

Laman Web:

FB & Instagram :


1 Comments