Majlis Pelancaran GT Dollar Malaysia


Bismillah,

Bertempat di Pusat Konvensyen Sime Darby, Kuala Lumpur telah berlangsungnya Majlis Pelancaran GT Dollar Malaysia yang telah dirasmikan oleh Timbalan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia, Y.B. Datuk Mas Ermieyati Binti Samsudin.


Majlis tersebut turut dihadiri oleh pegawai-pegawai kerajaan dan lebih daripada 3,000 orang pemimpin industri IT dan e-Dagang yang menyokong pembangunan ekosistem FinTech.


Kerjasama di antara Malaysia dan GT Group telah memberikan satu kemudahan dan gaya hidup baru kepada pengguna yang rata-ratanya mempunyai kekangan masa untuk keluar berbelanja apatahlagi dalam menguruskan bajet di kala kos sara hidup yang tidak menentu.

Apa Itu GT Dollar? 
GT Dollar merupakan salah satu platform e-Dagang terbesar yang telah meluaskan pasarannya di lima buah negara antaranya Malaysia, Singapura, Indonesia, Thailand dan Brunei.


Ia menawarkan penyelesaian sehenti untuk mereka yang sibuk dengan kerja seharian dan membantu dalam mengurangkan kos sara hidup yang tinggi dengan sistem bersepadu e-Commerce, Virtual Wallet dan memberikan kemudahan kepada masyarakat untuk berbelanja secara atas dan talian dengan potongan hebat.

Dengan platfom yang diperkenalkan oleh GT Dollar, pengguna boleh menggunakan virtual credit dan bukannya wang sebenar untuk sebarang transaksi pembelian mereka, mendapatkan akses kepada produk dan perkhidmatan dan mendapat manfaat daripada diskaun dan tawaran hebat pada bila-bila masa sahaja.

Yang bagusnya aplikasi ini sangat menjimatkan masa dan wang, TIADA yuran pendaftaran, TIADA yuran keahlian dan TIADA gangguan iklan.

Produk Lain Yang Diperkenalkan oleh GT Group? 

Antara produk-produk lain yang turut dikembangkan dan diperkenalkan oleh GT Group ini adalah :


GT Mobile 
  • Telah menghasilkan beberapa siri telefon pintar antaranya GT 888, GT 886 dan GT 883. Untuk mengetahui maklumat lanjut boleh KLIK SINI. 



GT Smartwatch
  • GT Smartwatch dilengkapi dengan beberapa teknologi iaitu Google/Apple Maps, perbualan dua hala, penguat suara, kalis air, membantu mengesan lokasi si pemakai, memberi amaran sekiranya anak-anak memasuki kawasan atau zon bahaya, terdapat butang bantuan kecemasan, boleh menyimpan nombor telefon sehingga 5 nombor, boleh merakam dan mendengar perbualan sehingga 2 nombor teleon dan dilengkapi bateri yang boleh dicas. Untuk mengetahui maklumat lanjut boleh KLIK SINI. 



GT Wonder Boy
  • Robot yang dibangunkan seperti manusia yang mempunyai kecerdasan, emosi dan kebijaksanaan. Robot ini mampu menjadi pembantu peribadi, boleh berbual, jadi jurukamera, tenaga pengajar, boleh menyanyi dan menari, boleh menjadi pelayan pelanggan dan boleh bercakap dalam perbagai bahasa. Untuk maklumat lanjut boleh KLIK SINI


Banyak pendekatan terkini yang diperkenalkan oleh GT Group dan boleh dimanfaatkan sebaiknya oleh pengguna melalui rangkaian produk-pruduknya yang berinovasi. 

Apa yang pengguna perlu lakukan hanyalah muat turun aplikasi GT Dollar di Google Play Store dan IOS dan secara automatik pengguna akan mendapat kredit GT Dollar sebanyak RM300 secara PERCUMA. Melalui aplikasi GT Dollar pengguna boleh mendapatkan pengurangan harga dan diskaun bagi pembelian produk dan servis melalui atas talian. 

1 Comments

  1. Best le..lps ni leh bershopping guna GT Dollar je..dah byk GTD tu..hehehe:D

    ReplyDelete