Blog Sihatimerahjambu

Penawar Resdung Paling Mujarab

9:54 AM


Bismillah,

Aku ada masalah resdung since daripada sekolah rendah lagi. Aku perasan yang aku mengidap resdung ni masa aku mula-mula makan ketam. Masa tu umur aku 12 tahun. Tiba-tiba bibir aku membengkak. Tak buat apa-apa dah tunggu bengkak surut je la.


Bila masuk sekolah menengah, resdung aku semakin serius. Pipi aku mula tumbuh jerawat sehingga meninggalkan kesan parut jerawat. Kulit aku berminyak dan aku akan mula menunjukkan alahan bila memegang udang segar. Tangan-tangan aku jadi gatal, mata gatal dan kemerahan dan selsema berlarutan.

Aku dah cuba pelbagai jenis produk tapi tak meninggalkan kesan dalam jangkamasa yang lama. Paling kuat pun seminggu dua. Bila aku henti makan ubat, alahan tersebut berulang kembali.

Baru-baru ni ada kawan aku perkenalkan satu produk yang dikatakan mampu merawat penyakit resdung. Apa yang buatkan aku ingin cuba produk ini adalah kerana pengguna produk ini meninggalkan banyak testimoni yang bagus dan menunjukkan keberkesanannya. Lagipun ianya merupakan produk bumiputera dan pengusaha tempatan. Ramuannya juga daripada sumber-sumber asli dan tidak mengandungi bahan kimia.


Cara penggunaannya pula adalah 1 kapsul pagi dan 1 kapsul sebelum tidur. Untuk kesan yang lebih baik, korang buka kapsul dan serbuk tersebut di bancuh dengan air suam. InsyaAllah kesannya dapat dilihat seawal 3 hari. Di bawah adalah antara testimoni-testimoni pengguna ubat resdung paling mujarab ini.




Aku dah makan ubat resdung ini dan aku dapat rasakan yang kulit muka, tangan aku tak lagi rasa gatal-gatal bila makan makanan laut seperti udang, ketam dan kupang. Aku nak cuba lagi dalam seminggu dua dan lihat kesannya. Satu botol mengandungi 35 biji kapsul dan boleh tahan selama 2 minggu.


Aku harap sangat dengan izin Nya, ubat ini berjaya untuk menyembuhkan penyakit resdung yang aku alamai sejak bertahun lamanya. Kalau korang berminat untuk cuba ubat resdung paling mujarab ini, korang boleh rujuk maklumat yang tertera di bawah :


No. Telefon : Puan Aisyah (013-987 1616)


You Might Also Like

0 comments