Yee Sang Tarikan Terbaru Sempena CNY di Sushi King


Bismillah,

Bertemakan "Doubly Fresh, Doubly Joyous", kini restoran makanan Jepun yang terkemuka Sushi King memperkenalkan menu Yee Sang sebagai tarikan terbaru mereka sempena Tahun Baru Cina ini.


Restoran yang telah diiktiraf dan memperolehi sijil halal daripada JAKIM ini meraikan pengunjungnya dengan menu Yee Sang simbolik kepada kejayaan, kekayaan dan keharmonian bersempena ketibaan tahun Ayam Jantan masyarakat Cina.

Selain daripada Yee Sang, ada pelbagai lagi menu terbaru lain yang boleh kita rasai di sana. Semua menu terbaru itu memperkenalkan filet ikan salmon yang diimpot segar terus daripada Norway.


Aku sempat mencuba beberapa menu terbaru mereka sempena Tahun Baru Cina ini antaranya CNY Bento, Mix Seafood Bento, Spicy Salmon Teriyaki, Sushi Fried Salmon, Aburi Style Sushi, Cheese Cake dan macam-macam lagi.

Aku tertarik dengan hidangan Mix Seafood Bento yang dipenuhi dengan menu campuran berasaskan makanan laut seperti ketam, filet ikan salmon, udang tempura, sishamo, crabstick dan fish cake. Semuanya digoreng dan dimakan bersama nasi Japonica yang lembut. Manakala bento yang terdapat pada CNY Bento dihidangkan bersama mini Yee Sang dan ikan salmon yang pasti membangkitkan selera peminat menu dari Jepun ini.


Promosi menu bersempena Tahun Baru Cina ini berlangsung daripada1 Januari sehingga 28 Februari 2017 di semua rangkaian restoran Sushi King yang mengambil bahagian. Bagi pembelian yang melebihi RM68, korang layak mendapatkan set eksklusif Angpau Daruma dan berpeluang untuk memenangi percutian ke Tokyo yang ditanggung semuanya.


Untuk maklumat lanjut korang boleh terus layari :





1 Comments