Promosi Buffet Ramadhan 2017 | The Royale Bintang Kuala Lumpur


Bismillah,

Kelmarin aku dah reveal Promosi Buffet Ramadhan di Nook, Aloft KL Sentral dan hari ni lagi satu lokasi yang boleh korang masukkan ke dalam list buffet Ramadhan 2017 tahun ni. So untung pada korang bila ada banyak pilihan lokasi berbuka puasa kerana bukan semua lokasi menyediakan sajian dan tema yang sama.


Tetapi pada tahun ini, The Royale Bintang Kuala Lumpur akan menyediakan menu masakan kampung yang bertemakan Selera Nostalgia. Apa yang menariknya pada aku tentang Selera Nostalgia ni kerana menu-menu yang bakal dihidangkan sewaktu buffet Ramadhan nanti merupakan menu yang rare dan jarang sekali kita jumpa sejak akhir-akhir ini.


Antara menu-menu yang ada adalah seperti Asam Pedas Daging Tetel, Telur Itik Masak Lemak Bersama Belimbing Buluh, Sup Tulang Rawan, Ikan Kembung Rebus Berlada, Sayur Pucuk Manis Labu, Ayam Percik, Siput Sedut Masak Lemak Cili Api dan macam-macam lagi. Itu baru sedikit kerana aku diberitahu yang menu-menu tersebut sentiasa berlainan setiap hari mengikut jadual sepanjang bulan Ramadhan.


Selain menu masakan kampung dan nostalgia, The Royale Bintang Kuala Lumpur turut menyediakan lebih 10 buat stall untuk ditempatkan pelbagai lagi jenis hidangan dan menu tempatan yang mana setiap stall akan membekalkan 2 ke 3 menu sampingan yang lain seperti Satay, Pulut Serawa Durian dan Bubur Lambuk selain menu utama mereka yang lazim kita jumpa di mana-mana buffet Ramadhan iaitu Kambing Golek. 



Sajian Nostalgia di The Royale Bintang Kuala Lumpur ini akan bermula pada 29 Mei 2017 sehingga 23 Jun 2017, dari 7 petang sehingga 10 malam setiap hari. Kepada pengunjung yang ada membuat tempahan penginapan pada tarikh tersebut, potongan sebanyak 30% akan diberikan untuk menikmati juadah berbuka puasa di sana.


Bukan itu sahaja malahan The Royale Bintang Kuala Lumpur ada menyediakan Smart Purchase Promotion pada bulan April 2017 ini kerana korang boleh mendapatkan 10 keping baucer yang berharga RM700 berbanding harga biasa iaitu RM108 untuk setiap seorang. Untuk promosi bulan Mei pula, untuk setiap pembelian 10 baucer korang akan diberi tambahan 1 baucer secara percuma. Bagi kanak-kanak berumur lingkungan 6 hingga 12 tahun dan warga emas yang berumur lebih 60 tahun, diskaun sebanyak 50% juga diberikan bagi menikmati promosi buffet Ramadhan di The Royale Bintang Kuala Lumpur.


Untuk sebarang tempahan dan maklumat lanjut berkenaan promosi Buffet Ramadhan 2017 di The Royale Bintang Kuala Lumpur, korang boleh lah rujuk maklumat yang tertera di bawah.

Gunakan kod ZENXAFZAL untuk mendapatkan potongan harga sebanyak 20% bagi mana-mana cawangan hotel Zen Rooms


The Royale Bintang Kuala Lumpur
17-21, Jalan Bukit Bintang,
55100 Kuala Lumpur. 

RSVP :
Sunflowers Brasserie
Tel : +603 21479848

Further information :
Syikhah Manaf
Tel : +603 21439898 ext 9972

2 Comments

  1. Rm108 seorang. Tp klu bli 10, harga jatuh RM70 sorang. Cuba try cntact person incharge dalam artikel tu

    ReplyDelete