Shopping Barang Basah Online di Malaysia Brand Outlet (MBO)


Bismillah,

Kadang-kadang kita fikir malas nak keluar hadap trafik semata-mata nak beli ayam sekilo. Kalau nak beli kat kedai runcit, bukan semuanya ada dan tak semuanya segar-segar kan? Kalau boleh kita nak dapatkan produk yang betul-betul segar tak kira bila-bila masa sahaja yang kita mahukan.


Tapi baru-baru ni kawan aku perkenalkan aku satu portal di mana kita boleh dapatkan barang basah yang fresh secara online. Kalau korang nak tau, korang boleh layari Malaysia Brand Outlet. Kat situ ada macam-macam jenis barangan basah dijual pada harga yang sangat berpatutan. Yang terbaiknya bahan-bahan basahnya diambil terus daripada ladang dan dijamin kesegarannya.


Malah bukan setakat bahan basah sahaja yang dijual, tetapi juga ada menjual barang perabot, perkakasan rumah dan banyak lagi. Malaysia Brand Outlet ini merupakan portal shopping online yang diusahakan oleh syarikat bumiputera.


Buat sementara ini, Malaysia Brand Outlet hanya beroperasi di sekitar Lembah Klang yang merangkumi Ara Damansara, Kota Damansara, Subang Jaya, USJ, Shah Alam, TTDI, Mont Kiara dan PJ. Minimum order bagi setiap pembelian adalah sebanyak RM120.


Mudah je kalau korang nak shopping di portal Malaysia Brand Outlet ni. Mula-mula daftarkan akaun dan alamat penghantaran korang. Kemudian pilih barangan yang kita mahukan. Kemudian korang boleh pilih cara pembayaran sama ada secara COD, Senang Pay atau melalui transaksi akaun bank.


Jadi kalau korang nak tau lebih lanjut berkenaan portal shopping barang basah secara online ni, korang boleh rujuk maklumat di bawah.


www.facebook.com/malaysiabrandoutlet

No. 8, Kompleks Premis Usahawan
SME Bank Sunway Damansara
Jalan PJU 3/39
Sunway Damansara
Petaling Jaya.

Tel : 03-77334402
Email : icsbpr1@gmail.com

0 Comments