Jus Lutox Dinars Kembalikan Tenaga Dan Merawat Penyakit Gout

11:00 AM


Bismillah,

Aku merupakan penunggang motosikal yang terpaksa berulang alik dari tempat kerja di Jalan Duta ke rumah aku di Kajang setiap hari. Jarak perjalanan pergi dan balik adalah sejauh 81 km dan mengambil masa 1 jam 30 minit. Rutin harian ini menyebabkan aku mudah penat, sakit belakang badan, letih dan lesu.


Jadi ada rakan-rakan aku yang menyarankan pelbagai jenis produk sebagai suplimen tambahan untuk membantu aku kekal bertenaga di tempat kerja sehingga pulang ke rumah. Ada yang mencadangkan produk berbentuk minuman, kapsul dan pelbagai lagi. Antara banyak-banyak produk yang dicadangkan itu, salah satunya adalah Jus Lutox Dnars dan aku masih mengamalkannya hingga sekarang.

Jus Lutox Dnars merupakan suplimen tambahan yang diekstrak daripada pelbagai jenis makanan sunnah dan berkhasiat dan berfungsi untuk mengembalikan tenaga dalam badan dengan melancarkan peredaran darah ke seluruh badan terutama di bahagian otak. Tenaga dapat dibekalkan ke tahap optimum ke seluruh badan dan dapat mengurangkan rasa letih dan penat setelah seharian bekerja atau di atas jalan raya.


Bukan aku sahaja, Jus Lutox Dnars juga mampu merawat otot-otat badan aku yang sakit dan keletihan selepas menunggang motor pergi dan balik seharian. Ayah mertua aku juga merupakan salah seorang pengguna Jus Lutox Dnars. Umurnya 64 tahun dan dia ada mengalami sakit-sakit badan dan mudah letih bila terlebih melakukan kerja harian. Tetapi setelah diperkenalkan Jus Lutox Dnars ni, memang nampak perubahan ketara padanya lebih-lebih lagi pada wajahnya. Mukanya tak lagi nampak pucat dan sekarang dia kelihatan lebih sihat. Alhamdulillah tak ada lagi masalah kalau nak berjalan jauh.


Bukan setakat ayah mertua aku, malah abah aku sendiri telah mencuba Jus Lutox Dnars. Abah aku merupakan seorang pesakit gout. Sendi-sendi pada tangan dan kakinya membengkak. Dia ada mencuba produk-produk lain tetapi kesannya sementara. Ni dia baru cuba Jus Lutox Dnars setelah aku pujuk.

Alhamdulillah sekarang ni dia dah boleh lah sembahyang sempurna seperti biasa walaupun belum pulih sepenuhnya. Bengkak pada tangannya memang menampakkan perubahan, jelas kelihatan susut berbanding sebelum. InsyaAllah aku percaya kalau dia terus amalkan minum Jus Lutox Dnars ni, dia mungkin boleh kembali pulih seperti sediakala.


Korang patut cuba produk ini. Lihat kesannya seawal dua minggu. Aku guna dulu seminggu je dah nampak perubahan. Serius rasa sengal-sengal dan sakit badan akibat menunggang lama atas motor tu hilang perlahan-lahan. Yang paling penting konsisten. Dua sudu sehari selepas makan.

Yang bagusnya produk ini tidak hanya dikhaskan untuk lelaki sahaja malahan wanita juga boleh mengambilnya. Jus Lutox Dnars diperbuat daripada 100% buah-buahan dan sayuran segar seperti habbatus sauda, madu, pegaga, manna, kurma, white kidney bean, garam bukit, cuka lemon, minyak zaitun, acai beri dan juga halia. 



Jus Lutox Dnars ini berkesan dalam merawat penyakit-penyakit berikut :


  1. Merawat sakit lutut, sendi, tulang dan otot
  2. Menyembuhkan sakit lutut akibat kehilangan bendalir / pelincir. 
  3. Menyembuhkan sakit lutut akibat kecederaan. 
  4. Menyembuhkan sakit sendi dan sakit tulang. 
  5. Melegakan sakit akibat gout. 
  6. Membantu menyembuhkan keradangan dan kerosakan tisu.
  7. Melancarkan proses penghadaman. 
  8. Mengawal tekanan darah dan paras kolesterol. 
  9. Menyingkirkan toksin dalam badan. 
  10. Mengembalikan tenaga yang hilang setelah melakukan tugas berat sepanjang hari. 

Korang patut mencubanya sendiri untuk melihat keberkesanan produk ini. Dah ramai pelanggan yang memberikan respon positif dan menunjukkan keberkesanannya. Jangan bimbang Jus Lutox Dnars ni telah mendapat pengiktirafan Halal JAKIM dan mendapat sijil Amalan Pengilangan Baik (GMP). Jadi minum dan amalkannya tanpa rasa was-was.

Untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut berkenaan produk Jus Lutox Dnars ini, korang boleh lah rujuk maklumat yang tertera di bawah :


Laman web

Facebook

Instagram

Email

Telefon
016-2614435






                                   

You Might Also Like

1 comments