Jus Glamohealth Mampu Merawat Penyakit Batu Karang Dan Buah Pinggang

12:58 PM



Bismillah,

Aku merupakan penunggang motosikal yang terpaksa berulang alik dari tempat kerja di Jalan Duta ke rumah aku di Kajang setiap hari. Jarak perjalanan pergi dan balik adalah sejauh 81 km dan mengambil masa 1 jam 30 minit. Rutin harian ini menyebabkan aku mudah penat, sakit belakang badan, letih dan lesu.


Jadi ada rakan-rakan aku yang menyarankan pelbagai jenis produk sebagai suplimen tambahan untuk membantu aku kekal bertenaga di tempat kerja sehingga pulang ke rumah. Ada yang mencadangkan produk berbentuk minuman, kapsul dan pelbagai lagi. Antara banyak-banyak produk yang dicadangkan itu, salah satunya adalah Jus Glamohealth dan aku masih mengamalkannya hingga sekarang.

Jus Glamohealth merupakan suplimen tambahan yang diekstrak daripada pelbagai jenis makanan sunnah dan herba berkhasiat dan berfungsi untuk mengembalikan tenaga dalam badan dengan melancarkan peredaran darah ke seluruh badan terutama di bahagian otak. Tenaga dapat dibekalkan ke tahap optimum ke seluruh badan dan dapat mengurangkan rasa letih dan penat setelah seharian bekerja atau di atas jalan raya. Selain daripada itu ia juga membantu mereka yang menghidapi masalah batu karang, masalah buah pinggang, kencing tak lawas dan sakit-sakit sendi dan otot.


Bukan aku sahaja, Jus Glamohealth juga mampu merawat otot-otat badan aku yang sakit dan keletihan selepas menunggang motor pergi dan balik seharian. Ayah mertua aku juga merupakan salah seorang pengguna Jus Glamohealth. Umurnya 64 tahun dan dia ada mengalami sakit-sakit badan dan mudah letih bila terlebih melakukan kerja harian. Tetapi setelah diperkenalkan Jus Glamohealth ni, memang nampak perubahan ketara padanya lebih-lebih lagi pada wajahnya. Mukanya tak lagi nampak pucat dan sekarang dia kelihatan lebih sihat. Alhamdulillah tak ada lagi masalah kalau nak berjalan jauh.

Bukan setakat ayah mertua aku, malah abah aku sendiri telah mencuba Jus Glamohealth. Abah aku merupakan seorang pesakit gout. Sendi-sendi pada tangan dan kakinya membengkak. Dia ada mencuba produk-produk lain tetapi kesannya sementara. Ni dia baru cuba Jus Glamohealth setelah aku pujuk.

Alhamdulillah sekarang ni dia dah boleh lah sembahyang sempurna seperti biasa walaupun belum pulih sepenuhnya. Bengkak pada tangannya memang menampakkan perubahan, jelas kelihatan susut berbanding sebelum. InsyaAllah aku percaya kalau dia terus amalkan minum Jus Glamohealth ni, dia mungkin boleh kembali pulih seperti sediakala. Dia pun kerap membuang air kencing tapi tak perlu risau sebab Jus Glamohealth ni berkesan untuk mencuci buah pinggang dan membantu mereka yang mengalami kencing tak lawas.


Korang patut cuba produk ini. Lihat kesannya seawal dua minggu. Aku guna dulu seminggu je dah nampak perubahan. Serius rasa sengal-sengal dan sakit badan akibat menunggang lama atas motor tu hilang perlahan-lahan. Yang paling penting konsisten. Dua sudu sehari selepas makan. Jus Glamohealth ni sangat bagus bagi mereka yang mengalami masalah batu karang, buah pinggang, sakit-sakit sendi dan otot dan kencing tak lawas.

Jus Glamohealth diperbuat daripada 100% buah-buahan dan sayuran segar seperti buah lemon, madu, ubi bit merah, daun dukung anak, kurma, selasih, buah delima, daun durian belanda, dan juga daun pegaga

Jus Glamohealth ini berkesan dalam merawat penyakit-penyakit berikut :


  1. Merawat penyakit batu karang
  2. Merawat penyakit buah pinggang
  3. Merawat masalah kencing tak lawas
  4. Menyembuhkan sakit sendi dan sakit tulang. 
  5. Melegakan sakit akibat gout. 
  6. Membantu menyembuhkan keradangan dan kerosakan tisu.
  7. Melancarkan proses penghadaman. 
  8. Mengawal tekanan darah dan paras kolesterol. 
  9. Menyingkirkan toksin dalam badan. 
  10. Mengembalikan tenaga yang hilang setelah melakukan tugas berat sepanjang hari. 

Korang patut mencubanya sendiri untuk melihat keberkesanan produk ini. Dah ramai pelanggan yang memberikan respon positif dan menunjukkan keberkesanannya. Jangan bimbang Jus Glamohealth ni telah mendapat pengiktirafan Halal JAKIM dan mendapat sijil MeSTI (Makanan Selamat Tanggungjawab Industri). Jadi minum dan amalkannya tanpa rasa was-was. Harganya RM200 untuk Semenanjung Malaysia dan RM220 untuk Sabah & Sarawak.

Jus Glamohealth Mampu Merawat Penyakit Batu Karang

Salah satu minuman kesihatan yang mampu merawat penyakit batu karang, buah pinggang, penyakit gout dan kencing tak lawas.

Untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut berkenaan produk Jus Glamohealth ini, korang boleh lah rujuk maklumat yang tertera di bawah :

Laman web

Facebook

Instagram


Telefon
012 2266953
013 6918656




                                   

You Might Also Like

3 comments

  1. barulah sihat dan bertenaga nak buat kerja kan...

    ReplyDelete
  2. Hello! Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Apakah Anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.
    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  3. Wowwww! Terbaik Jus Glamohealth ni. Moga abah kau cepat sembuh tok ye.

    ReplyDelete