Peraduan Justea Happy 61st Merdeka


Bismillah,

Tak lama lagi kita akan menyambut hari kemerdekaan yang ke 60 tahun. Jadi aku tak sabar nak sambutnya bersama seisi keluarga aku. Kali ini aku merancang untuk membawa keluarga aku ke Dataran Merdeka bagi menyaksikan sendiri dengan lebih dekat sambutan yang disambut julung julung kalinya sekali setiap tahun itu.


Siapa yang tak kenal jenama JUSTEA kan? Sejak aku minum minuman JUSTEA ni, aku dah mula jatuh cinta. Tak lagi pilih minuman lain. Asal balik ke kampung atau dalam perjalanan jauh je, minuman JUSTEA tetap menjadi pilihan. Kalau korang tak tau, JUSTEA ni merupakan minuman teh hijau yang didatangkan dalam pelbagai perisa.


Aku sukakan JUSTEA Lemon dan juga JUSTEA Anggur. Rasanya tak terlalu manis tu yang menarik minat aku. Bukan aku sahaja malah mak aku pun sukakannya. Perghh memang best la kan bila minat yang sama dikongsi bersama yang tersayang. Senang lain kali nak beli je, boleh beli lebih huhu.

Kemeriahan bulan kemerdekaan tahun ini turut dikongsi dan diraikan oleh produk  JUSTEA kerana tahun ini mengadakan peraduan Hari Kemerdekaan Bersama JUSTEA yang mana hadiah yang disediakan juga cukup lumayan. Antara hadiah-hadiah yang ditawarkan sempena Peraduan Justea Happy 61st Merdeka kali adalah :


Hadiah Utama
Galaxy  J7 Pro x 20 pemenang

Hadiah Mingguan
GSV Movie Ticket x 2 orang x 9 minggu

***************

Cara-Cara Untuk Menyertai Peraduan



  1. Beli mana-mana produk minuman JUSTEA dalam satu (1) resit rasmi. Resit rasmi kedai mesti bercetak dengan jelas jenama produk JUSTEA yang bertarikh dalam TEMPOH PERADUAN.
  2. Satu (1) resit = satu (1) penyertaan.
  3. Muat turun aplikasi POP MEDIA di Google Play atau Apps Store.
  4. Imbas sebarang paket minuman JUSTEA untuk mengaktifkan bingkai foto JUSTEA. Kemudian ambil gambar menggunakan bingkai tersebut bersama minuman JUSTEA korang.
  5. Hantarkan Nama Penuh, No. IC, gambar bersama bingkai dan resit rasmi pembelian melalui aplikasi Whatsapp di nombor 012-2124873
  6. Simpan resit rasmi untuk tujuan pengesahan.
  7. Tempoh peraduan adalah dari 30 Julai 2018 dan ditutup pada 30 September 2018
  8. Senarai pemenang untuk Cabutan Mingguan dan Cabutan Hadiah Utama akan diumumkan setiap minggu melalui website dan Facebook.


Untuk maklumat lanjut berkenaan peraduan boleh rujuk maklumat yang tertera di bawah :

Webpage YEO'S

So disamping kita menunggu tibanya sambutan Hari Kemerdekaan kali ini, jom la kita meriahkan lagi peraduan JUSTEA ini. Mana tau ada rezeki kita di sini kan? 
Good luck semua!

0 Comments