Sakit Lutut, Sakit Pinggang dan Lenguh Badan? Cuba GARCI Pro Gel ni


Bismillah,


Sebenarnya aku pernah dengar tentang GARCI Pro Gel ni cuma tak tau sangat fungsinya untuk apa. So baru-baru ni aku buat carian di internet ubat sakit pinggang dan lenguh-lenguh badan, terus keluar info pasal GARCI Pro Gel ni. Not bad juga la produk ni. Tengok testimoni pengguna GARCI Pro Gel ni pun boleh kata positif ja semua. Boleh try ni.



Aku bukan apa, dalam bulan puasa ni banyak juga beraktiviti. Siang kerja, malam solat Terawih dan kadang-kadang kemas rumah rumah. Biasalah mood nak raya. Dekat-dekat nak raya ni lenguh badan sebab dok shopping. Ehhh.. tak banyak pun. Tapi dah memang sesak kan. Kereta sesak sampai asyik tekan brek, dalam butik lenguh berdiri test baju. Rasa berotot pulak tangan ni hahaha. Lagipun pinggang aku sakit sebab setiap hari aku ulang alik naik motor dari rumah ke tempat kerja. Perjalanan pergi balik tu makan masa dalam 1 jam gak. Kebas pinggang punggung aku bhai.



Nak dijadikan cerita dah kebetulan baca tentang GARCI Pro Gel ni. Aku kongsikan lah kebaikan-kebaikan utama GARCI Pro Gel ni dengan korang ye :


  • Membantu proses perawatan kebas-kebas anggota badan


  • Membantu proses perawatan strok


  • Membantu melegakan sakit urat dan sendi


  • Membantu melancarkan peredaran darah.


  • Membantu merawat salur darah tersumbat


  • Membantu melegakan kekejangan otot dan bahagian badan


  • Membantu melegakan pening kepala


  • Meningkatkan tahap metabolisme tubuh badan.


Mula-mulanya risau juga la, sebab tak tau apa kandungan GARCI Pro Gel ni. Terus aku contact FB GARCI Pro Gel untuk tanya sebab nak cuba tapi risau apa la bahan-bahan yang digunakan dalam GARCI Pro Gel ni. Lepas di terangkan, baru aku rasa lega kerana GARCI Pro Gel ni hanya menggunakan bahan semula jadi. Antara kandungan utama yang ada adalah seperti peppermint, aloe vera, argan oil, tea dan epal. Tengok kandungan pun dah jadi yakin sangat dengan khasiat yang InsyaAllah kita boleh dapat. Korang tau tak apa fungsi-fungsi bahan ni?



PEPPERMINT

  • Melegakan kekejangan dan sakit-sakit badan

  • Merawat selsema

  • Mengurangkan sakit kepala


ALOE VERA

  • Mengurangkan jumlah lemak di dalam darah

  • Meningkatkan ketahanan badan dalam melawan penyakit

  • Mencantikkan dan menyihatkan kulit


ARGAN OIL

  • Merawat dan memperbaiki tekstur kulit

  • Memudarkan parut

  • Melembutkan kulit


TEA

  • Melarutkan lemak

  • Dapat mencegah kekeringan pada kulit


EPAL

  • Dapat mengurangkan sakit lutut dan osteoporosis

  • Kandungan antioksida yang tinggi

  • Membantu mengawal berat badan

  • Agen awet muda dan membentuk sel kulit baru


Cara penggunaannya pun senang je. Tekstur dia kind of gel. Tak melekit dan rasa sejuk bila disapukan pada kulit. Korang tekan sedikit pek GARCI Pro Gel tu pada tapak tangan dan sapukan pada bahagian badan yang dirasakan sakit atau kebas-kebas tu. Kalau korang ada penyakit di bahagian sendi atau lutut, korang sapukan GARCI Pro Gel ni pada bahagian tersebut dan sarungkan stokin atau balut dengan kain supaya ia rasa sejuk tu meresap sampai ke dalam. Korang boleh pakai bila-bila masa sahaja tetapi pada aku lebih baik jika diamalkan setiap malam sebelum tidur sebab otot badan kita dalam keadaan berehat.



Alhamdulillah yang lebih meyakinkan lagi bila GARCI Pro Gel ni mendapat kelulusan KKM dan dijamin halal. Takde la bila guna dengan mak abah aku nanti ditanya pulak halal ke tak kan. Nak gak kongsi kebaikan dan khasiat GARCI Pro Gel ngan dorang. Untung-untung kalau serasi ngan dorang, boleh gak dorang guna sehari-hari lebih-lebih lagi bila tau sakit lutut mak aku tu semakin menjadi-jadi. Kesian dia buat kerja rumah sehari-hari. Sidai baju, mengemas rumah, memasak. Semua tu perlu banyak berjalan. Kot la penggunaan GARCI Pro Gel ni dapat mengurangkan rasa sakit lutut dia tu alhamdulillah lah kan.





Mostly bila baca review pengguna yang dah guna GARCI Pro Gel ni ada yang kongsi seronok sebab dah tak rasa sakit lutut lagi. Ada juga yang kongsi dah lama sakit sendi tapi alhamdulillah lepas guna GARCI Pro Gel memang banyak membantu memulihkan. Makin tak sabar plak aku nak cuba hahaha.



Kiranya kalau guna dalam bulan puasa ni insyaAllah boleh lah hilangkan sakit-sakit badan dan pinggang aku ni. Hujung nak dekat raya nanti tak la rasa lemau sangat badan kan. Jadi aku pun apa lagi. Tengah tunggu GARCI Pro Gel sampai rumah je ni. GARCI Pro Gel boleh dipakai setiap hari dan sesuai untuk seisi keluarga. Jadi raya ni bukan aku guna sorang-sorang je tau. Aku kongsi bersama satu keluarga, mak, abah, adik beradik, saudara mara. Kalau ada lebih boleh la kongsi dengan kawan-kawan.


By the way kalau korang nak tau sekarang dorang tengah buat promosi beli 2 percuma 1 tau. So korang boleh lah jimat banyak kat situ. Siap FREE POSTAGE lagi. Kalau korang nak beli dan dapatkan info lanjut berkaitan Garci Pro Gel boleh lihat di pautan yang aku kongsikan di bawah ni ye



Produk keluaran MISG Global


Website : garciprohq.com

IG: @garcipromalaysia

FB : Garci Pro Malaysia - AppleFit





2 Comments