Blog Sihatimerahjambu

Konspirasi Yahudi Disebalik PEPSI

10:44 PM

Assalamualaikum,

Penat2..hari ni aku rasa hari penat se Malaysia sebab aku asyik berjalan2 cari kedai makan. Adoyai ramai giler umat time2 weekend macam ni. Apsal dorang tak duduk umah je bagi ayam itik makan, siram pokok bunga, main jongkang jongket kat taman ke. Nak jugak masuk bandar..yang susahnya insan yang lemah macam aku, punyalah seksa nak cari parking kereta. Eh apasal pulak aku nak marah2 ni? Ha nak tau sebab apa aku marah? Moh kita ke perenggan seterusnya.

Ni semua punca daripada video yang aku tengok tadi, konspirasi yahudi laknatullah! Kaum ni takkan habis2 mencari jalan untuk menghancurkan umat Islam. Setelah puas berperang dan asyik mengalami kekalahan pada zaman para sahabat, akhirnya mereka terpaksa akur yang umat Islam tak mampu ditentang dengan mata pedang. Umat Islam berperang untuk mati syahid..manakala mereka berperang untuk hidup. Jadi setelah berakhirnya perang salib, mereka mengambil keputusan untuk menentang kita secara halus. Aku nak bawak satu contoh kat sini.. PEPSI. Hari ni aku tak nak cerita panjang2 lebar, tengok video di bawah dan fahamkan apa yang ingin disampaikannya.

video

Sedar atau tidak, semakin lama kita semakin hanyut dengan konspirasi halus yang dibawa mereka. Kita terima..kita telan segala apa yang mereka bawa sehinggakan kita menidakkan segala perancangan jahat mereka terhadap umat Islam kini khususnya. Sementara ada waktu yang kian tipis, sementara kita masih bebas membuat pilihan, bukalah minda seluas2nya. Ketahuilah yang mereka sentiasa ada di sekeliling kita! Memerhati dan ketawa berdekah dekah melihat kehancuran kita semua!

Ada benarnya..sendiri mau ingatla derr..


P/s : Katakanlah padaku walaupun sepotong ayat..

You Might Also Like

23 comments

  1. info berguna, baru tahu bahawa minuman PEPSI ni ada lambang YAHUDI...hiashh..dah nama negara dia buatkan..

    ReplyDelete
  2. i mmg tak suka n tak minum dua2 minuman ni..alhamdulillah:-)

    ReplyDelete
  3. iqa mmg xminum air berkarbonat ni.ahaha.tp pasai ni mmg tahu dah.

    yeayyy!!!jom boikot

    ReplyDelete
  4. xpepsi..waw..ni nak boikot ni..KFC memang pepsi

    ReplyDelete
  5. sebab nie laa xsuka mnum air gas sebab bnyak buatan yahudi !!

    ReplyDelete
  6. Nasib baik tak berapa nak suka jenis2 coke nih..

    ReplyDelete
  7. halamak . chokipom baru taw .

    tima kaseh na .

    adeh la .

    ReplyDelete
  8. air gas tak baik untuk kesihatan.. tinggi kandungan gula.

    sila boikot yahudi~!

    ReplyDelete
  9. nasib dah lama tak minum bnda ni..kire aku ni baikla kan..kan? :P

    ReplyDelete
  10. haihh,bell mmg tak sentuh pepsi nie..kurang berminat dengan air bergas kcuali 100 plus..hoho

    ReplyDelete
  11. baru lps minum pepsi..cmne neyh???!!!
    cisss,laknat sgguh yahudi!

    ReplyDelete
  12. pepsi,coke same je kot..
    boikot!
    boikot!











    cik ana.

    ReplyDelete
  13. dulu boikot coke je, skrg nampaknya pepsi pun sama -____-

    minum air buah je la pasni. lagi sihat kan :D

    ReplyDelete
  14. i like KONSPIRASI :)
    let's boycotting peoples !!!

    #folo.

    ReplyDelete
  15. hihihi uncle dah tahu lama dah...tapi kuasa pembeli lebih dari segala-galanya..nak boikot kena bersatu hati .. buat macam iran .. sentimen yg tebrhadap produk luar ... nak coca-cola? alternatif lain iaitu zam-zam cola.

    ReplyDelete
  16. aku minum mecca cola jer bro...support produk islam.

    ReplyDelete
  17. pergi KFC minum Ribena,

    pergi Mc'D minum Ribena,


    kelassss kau jahhh...pepsi & coke dipandang sepi..hehe

    ReplyDelete
  18. huh selamaaat!!~~=)..aiN mmg xmeminati pepsi..mmg same mcm coke..bende bergas kn..boikot yahudi dari dulu dh..tp ade yang masih xendah..bukan pepsi sje harus diboikot..byk lagi bnde..

    ReplyDelete
  19. ala nak memboikot ni kuatkan la semangat..

    ada tu ckp je boikot tp masuk kfc pepsi gak yang diteguk. so? sendiri mau ingatlah

    tak payah tunggu dok kira yahudi dok hasut org islan ke org islam sendiri pun ada nak jatuhkan agama sendiri.

    ReplyDelete