'> Wordless Wednesday #4 : Dashboard Tetiba Mengecil? | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Wednesday, September 21, 2011

Wordless Wednesday #4 : Dashboard Tetiba Mengecil?

Assalamualaikum


Pernah tak dashboard korang jadi kecik macamni?
Tulisan kat komen2 semua jadi kecik?
Nak buat entry pun kecik..sampai kena guna kanta pembesar!
So aku dah tau cara penyelesaiannya :)
Tekan ctrl + 0 serentak dan dashboard anda kembali
seperti sediakala
(amboi dah macam iklan plak :P)

10 comments:

  1. shida'R - permainan?so takleh repair ke hape

    ReplyDelete
  2. jijah rasa macam biasa je kot..ke mata jijah yg rabun ni..hehe

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah telah diperbaiki.Kalau tulisan/font/dashboard jadi kecik tekan ctrl + 0 :)

    ReplyDelete
  4. pernah gak jadi camni.. ok2 nak tanye pasal font kat entry sy tu kecik semacam je nape eh?

    ReplyDelete
  5. tulah xsuntik blog dgn botox lg...
    awww

    ReplyDelete
  6. hihi ...leh kosi ilmu..klu jadi kat aku lps ni..th dah...

    tenz bro...

    ReplyDelete
  7. haha...tekan ctrl n scroll kan mouse pun boleh..huhu..

    ReplyDelete
  8. faridah nazurah - cuba tanya kat bro JR dia lebih arif bab2 komputer ni.Tak gitu JR? :)

    ReplyDelete
  9. aik...bukan ke dia memang gitu? hehehe...ct igt tu perkara biase :D

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com