Padanlah Muka Ko Mail (18SX)

11:51 PM

"Kau dari mana ni?", sapa Naim


Mail dia tersengih2.. mungkin malu dengan rakan sebiliknya tu.

"Bila kau nak insaf ni Mail? Kau tak malu ke apa yang kau buat ni? Macamana kalau warden tau.. kawan2 lain tau. Kau tau tak kesan jangkamasa panjang akibat perbuatan kau ni?" panjang lebar Naim berceramah. Mail diamkan je. Dia pun ada fikir selama mana dia mampu begitu. Tapi apa boleh buat..dia ketagih.

Dia tak tau sejak bila dia mula berjinak2 membuat perkara terkutuk tu. Mula2 sekadar ingin mencuba.. melihatkan kawan2 yang lain ghairah bercerita. Teruja ingin merasai sendiri. Bila mula terjebak..Mail mula ketagih. Sehari tak dapat seolah2 mau pitam rasanya. Hidupnya tak lagi ceria macam astro ceria. Mula meleleh2 air liur tak kira masa.. nah bertambah lagi peta dunia entah negara mana pulak atas bantal busuknya tu. Kadang2 ada bentuk karipap, mesin tebu.. dan kebanyakannya lebih abstrak! Bentuk ubat nyamuk pun ada.

Kegiatannya ada dihidu oleh rakan2nya yang lain. Tapi masing2 belum cukup bukti untuk menuduhnya. Mereka sendiri tak tau bila masa si Mail menjalankan aktiviti terkutuknya itu. Tau2 terpampang mukanya yang lega melepas gian. Apa lagi boleh mereka lakukan selain berdoa agar Mail kembali ke jalan yang benar. Insaf di atas perbuatannya. Nak di tegur.. Dia dah besar panjang. Bulu kaki pun dah macam spring tilam.

Malam itu..malam lahanat bagi Mail. Dia tak tau itulah malam yang bakal membuka segala pekung di dadanya. Maill memerhati sekeliling..gelap. Dilihatnya Naim tidur..berdengkur lagi. Inilah masa terbaik untuk dia melepaskan gian. Diraba2nya 'bahan' yang disimpannya di bawah tilam. Takde 'bahan' ni..masakan dapat dilepaskan segala giannya hari itu. Lantas dia bergegas menuju ke tandas..tanpa dia sedar yang Naim sejak tadi memerhatinya dengan ekor mata..menunggu masa yang sesuai untuk menerkam.

Sedari tadi Mail di dalam tandas. Naim menunggu dengan ketua dorm di luar pintu tandas. Masing2 berdebar..hanya menunggu masa yang sesuai untuk meng-ambush..

"Mail bukak pintu ni Mail", teriak Fadli sebagai ketua dorm dalam cerita ini yang datang entah dari mana tak tau. Sibuk nak enterprem dalam entry ni gamaknya.

Naim terus mengetuk pintu dari luar. Namun Mail tetap tidak memberi kerjasama yang sepatutnya. Tiba2 mereka mendengar suara Mail mengerang dari luar. Suaranya seakan2 cukup tersiksa. Naim dan Fadli kaget!

"Mail mengucap Mail..bukak pintu ni", Naim berkeras. Namun Mail terus mengerang. Kenapa sampai begitu sekali seksa yang ditanggungnya?

"Arghh.. Adoyai. Tolong aku Naim. Bagi aku masa. Sikit je lagi..sikit jeeee. Biarkan aku lepaass azaab yang akuu tanggung selama ini!", raung Mail membuatkan situasi bertambah cemas. Tiba2 Mail diam. Tiada lagi kedengaran suara darinya dari dalam. Naim dan Fadli pula menunggu dengan penuh sabar dari luar. Berdebar2 mengalahkan menunggu result periksa.

Pintu tandas dibuka. Mail keluar dengan wajah keletihan, berpeluh2. Naim dan Fadli tercengang.. rasa nak sepak terajang, cucuk pusat dengan berus gigi semuanya bercampur baur apabila melihatkan keadaan Mail yang sungguh memalukan. "Lega aku Naim..legaaaa!!", Mail tersenyum puas.

Puas muka dia ada macamni kot? Teruk bebenor plak aku nengok

"Haram ko Mail! Ko buat onar ye kat sini? Bingai kau 'buang anak' kat dinding jamban nih! Woit kalau ye pun basuh la tangan kau tu lahanat!! Perangai macam setan!", herdik Fadli tatkala melihat keadaan Mail yang baru selesai melepas gian dengan tangan..nauzubillah macam main gam kanji pulak! Ye Mail masturbasi dalam erti kata yang sopan. Naim pula pening2 lalat tatkala melihat sesuatu yang tegak terpacak disebalik kain tuala yang dipakai Mail. Dia takde la terkejut sebab dia pun ada, tapi melihat orang lain punya membuatkan bulu hidungnya meremang dengan bersahaja. Mail tersipu2 malu.. sudah dibaca akibat yang akan diterimanya nanti.

Mail dikenakan hukuman yang setimpal dengan perbuatan terkutuknya itu. Berada di bawah pengawasan biro agama memang benar2 mengujinya. Yang paling tak menahan..dia terpaksa bertanggungjawab menyental dinding jamban tempat 'anak2nya' dibuang. Di dinding jamban itulah peguam, doktor, pensyarah, cikgu dan ahli politik disemadikan. Padanlah muka kau Mail! Hamik penangan nafsu kuda kepang ko tu!


P/s : Kisah benar yang diolah dengan bahasa yang lebih sesuai dibaca. Mail (bukan nama sebenar)
         kini dah pun berumahtangga..dapat anak sorang dah pon :)


You Might Also Like

39 comments

  1. Adehh... menyebok je bebudak tu...

    ReplyDelete
  2. memang 18SX...naseb baik mama dah 39....leh baca kan...

    ReplyDelete
  3. hatdoi..
    mmg 18sx
    sabo jela..haha

    xde bentuk yg lebih abstrak ke?
    bentuk bunga mungkin?haha

    ReplyDelete
  4. aiks...citer pengalamn sndiri ka?

    ReplyDelete
  5. blur japp..cari kamus ajaib jap..

    p/s:apsal teruk bebeno muke die tu..berak batu ek :p

    ReplyDelete
  6. Haippp..apa abg buat entry macam ni..bgtau kat mak...adik ni kan tak cukup umo lagi..hahaha..aptut beria-ia nak buat pesta buih..kahkahkah

    ReplyDelete
  7. Nasiblah dah cukup umur baca entry ni.. :)

    mail..mail..takde benda lainke nak buat.. :D

    ReplyDelete
  8. kerugian kepada malaysia....warga2 cemerlang telah bersemadi... ^___^

    ReplyDelete
  9. hahah tentunya dah terlebeh matang :D

    ReplyDelete
  10. selalu buat nanti mand0l..hahaha

    mail2... :P

    ReplyDelete
  11. hahha setiap hari membazir !
    setiap hari buang anak .
    apedaa mail2 .

    ReplyDelete
  12. adoihh la mak ingatkan mkn dadah tadik. confuse kejap.. addoiiihhh! jgn le dibuat dik oiii!

    ReplyDelete
  13. Berubah la ko Mail... (hahahahahahah)

    ReplyDelete
  14. huhuhu adakah memek muka mail macam kat gambor tu.. *blur*

    ReplyDelete
  15. adoiiiii...
    ingatkan sembelit tadi...
    ape daaaa...

    ReplyDelete
  16. walaupun ckup umur tapi.....dh bace smpi abes br tau 18sx kwangsam

    ReplyDelete
  17. ouh mail!!!bertobatlah mail....!!!

    ReplyDelete
  18. Hanya orang-orang yang mengalami dapat menceritakan secara terperinci. Aku syak Naim tu kau. Kalau bukan Naim, Mail la siapa lagi. Kan kan?

    ReplyDelete
  19. cerita benar?
    cam tiruan jer.. heheh

    ReplyDelete
  20. naseb baek dah lebih 18 taun. aiyark ! heee

    ReplyDelete
  21. igtkan ape cerita tadi.... hampir2 ckp ketagih dadah td...... nasb bek umr dh lbh dri 18thn...

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. xberapa nk fhm tapi cuba untuk fham.. haha

    ReplyDelete
  24. gilo punya entri...sungguh2 aku bce...hahaha...asal la mamat tu nk msk gak...nk femes la ketua dom tu...hahaha

    ReplyDelete
  25. alamak....tertekan tajuk ni pulak..kata org...buat bende bia sampai abis...so, trpkse bce smpai abis...hahaha

    ReplyDelete