'> Selamat Hari Sakit Sedunia | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Sunday, November 13, 2011

Selamat Hari Sakit Sedunia

Assalamualaikum,

Selamat Hari Sakit Sedunia. Jangan lupa minggu ini pada setiap tahun korang semua akan diraikan dengan sakit2 yang begitu menghiburkan, diserikan lagi dengan juadah2 enak berbentuk ubat2an. Itu yang berlaku pada aku sepanjang minggu lepas..so sebab tu la aku tak online. Bukan aku beraya sakan. Sakan berselimut dek kerana demam. Sangat tidak mengujakan langsung!


Ni semua gara2 kaki aku terseliuh masa malam raya haritu. Padahnya pepagi raya aku tak dapat semayang raya, urat kaki aku masuk angin. Perghh bisa tak hengat wehh..betul la orang cakap leh buat sampai demam2 tau! Aku demam direct seminggu. Makcik pakcik tukang urut plak semua dah balik bercuti. Tinggal la aku ngan panadol dan secebis selimut.

Itulah ceritanya kenapa aku hilang seminggu lepas. Korang cari aku ea? Lama aku tak mengusik? Aku pun rindu korang. Walaupun kesihatan aku belum pulih sepenuhnya.. aku harap aku masih mampu bw seperti biasa.

So Selamat Hari Sakit Sedunia. Doakan aku cepat2 sembuh.

P/s : Unsangkarable pagerank aku naik 2 semasa 'kehilangan' aku

41 comments:

  1. ala tomei2....sian nye anak mama ni.....patot le sepi jer...semoga cepat sembuh ye.....rindu bangat sama kamu..ramai yg merindui afzal ni tauu

    ReplyDelete
  2. O ya memang musim sakit sedunia. aku pn tengah kesakitan skrg.

    ReplyDelete
  3. *bulan tgah komen ni dengan badan bersweater, hidung berair, mata merah dan selimut atas kepala..*sigh*

    mmg lah sangat tragik..:'(

    ReplyDelete
  4. patutlah lama tak nampak,papepun semoga cepat sembuh ya, :)

    ReplyDelete
  5. aku dh agak..mesti ko sakit. semoga cepat sembuh deh...

    ReplyDelete
  6. patotlah dh lama x nmpak dia. sakit rupanya :( semoga cpt pulih yer...

    ReplyDelete
  7. patut la lama tak online... huhuuhu.. semoga cepat sembuh apzal. =)

    ReplyDelete
  8. patut la lama tak online....semoga cepat sembuh apzal! =)

    ReplyDelete
  9. secebis selimut ?? haha

    da sihat ?? sempga cepat sembuh dan jangan sakit lagi :))

    ReplyDelete
  10. moga cepat sembuh yunk! patut la xnampak. ingatkan pergi kawen. hahaha

    ReplyDelete
  11. patut la lama tak nampak... semoga cepat sembuh apzal! (^^,)

    ReplyDelete
  12. mcm mana nak blogWALKING kalau kaki sakit?kihkihkih..cian zal..moga cepat sihat la ye..amin.. :)

    ReplyDelete
  13. as salam...
    kesian...ingat pergi ambil haji..aamiin..

    makan obat didoakan cepat sembuh..cepat sikit mengarut kat blog..weee :p

    ReplyDelete
  14. semoga cepat sembuh ye awak...


    sakit2 makan nasi minyak sedap.. :)

    ReplyDelete
  15. sape carik awak??..huhu ! ~~
    hermm, tulaa..lame tol xBW erk..hope cepat sembuh kaki tu yerk..boley cepat g keje..(^__^)..

    ReplyDelete
  16. memang betul hari sakit sedunia..fiza pun maseh tak ok demam ni..juadah ubat-ubatan makin bertambah pulak macam nasi tambah..sabo je la..hope cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  17. cepat sehat la yee...

    musim ujan ni rmi yg sakit..selalu jge kesihtn tu..jgn kena hujan..

    ReplyDelete
  18. semoga cepat sembuh.

    rase terbeban bile sakit melanda. hee

    ReplyDelete
  19. rehat banyak2..jangan lupa mamam obat..:)

    ReplyDelete
  20. patut ler sunyi sepi.. igtkan dah lupe password blogspot. :p hehe ape2 pon, get well soon yer afzal.

    ReplyDelete
  21. la sian nye.. semoga cepat sembuh ye.. ;)

    ReplyDelete
  22. owh yeke bro..sori ye mngejek ko di waktu sakit ni hehe..semoga bro cpat smbuh n aktif kembali sprti dahulu kalah..jgn x mkn ubat sudah tuhan marah tau..:)

    ReplyDelete
  23. moga cepat sembuh ye. nak try v-ken sarung kaki ultimat e energy, insyaAllah mujarab:)http://sweetnprettykiosk.blogspot.com/search/label/V-Ken%20ultimate%20energy%20socks

    ReplyDelete
  24. mmg musim sakit, mmber aku warded denggi berdarah >_<

    ReplyDelete
  25. Bila kau hilang, anggapan aku ialah:

    1- kau diculik
    2- kau terkurung dalam lab
    3- kau dilamun asmara dgn ratu dunia

    Ada aku pikir ko sakit???
    Takdeeeeeeee okkkkk...

    Nampak tak betapa negatif nya otak aku??? Itulah aku...haha

    ReplyDelete
  26. sepinya dunia blog bila awk cuti sakit...get well soon tau.

    mak ayah saya pun tgh demam ni. sememangnya sekarang ni musim sakit sedunia.

    Jaga diri ok :)

    ReplyDelete
  27. aku fikir ko dalam perjalanan balik ke kajang...hmmm....

    ReplyDelete
  28. padanlah rindu dengan apzal..semoga cepat sembuh baby.

    ReplyDelete
  29. cuaca tak menentu memang sakit menjadi2 heeh..

    ReplyDelete
  30. dah lega dah bro?..jom pi mengail...

    ReplyDelete
  31. banyaknyer orang respon kat entri ko ni...
    Oh ya... Ko kena kejar lembu ye??

    ReplyDelete
  32. Sis pun tgh sakit.Sakit hati.Eeeiii!Geram!!!!

    Cepat sembuh ye Afzalsukasuki!

    ReplyDelete
  33. huhu dah agak dah..
    get well soon bro ;)

    ReplyDelete
  34. wah ade gak org yg sama2 sakit dgn den....

    semoga cpt sembuh.....

    ReplyDelete
  35. kamu kan da jd blogger hebat...ilang sebulan pon org still dtg jenguk..haha


    *da ok ke skrg??

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com