'> Aww Syeksyinye Abang Berbulu!! | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Tuesday, January 10, 2012

Aww Syeksyinye Abang Berbulu!!

Assalamualaikum,

Teringat aku masa muda2 rumaja dulu.. sewaktu bercengkerama, di bawah sinar purnama.. kawan aku ada bagitau "Titew syuker guys yang adew buluw dadew. Uhh syeksyinyew" sambil menggigil2kan badan *harap maaf penggunaan bahasa diselarikan dengan umur ketikew itu. Opss tersyasyul plak! Aku pun mula selak baju, uhh.. berbulu! tapi takde kat dada.. kat ketiak kiri ngan kanan je. Tu pun boleh dikira, 4-5 helai je. Yela budak pra matang lagi kan? Err, tak boleh diterima pakai ke?? Menangis aku tepi tangga mengenangkan diri  tidak berbulu!! Weh pompuan aku ada bulu laa, kat tempat tersorok.. tapi aku simpan buat tatapan sendiri jek! Buek!


Yeah bukan seorang dua je, rata2 kengkawan aku menyatakan benda yang sama. Lelaki berbulu dada sangat seksi! Uh~uh *buat muka kelat tak puas hati! Kenapa bulu dada dikatakan seksi? Aku ada buat persamaan yang menyokong fakta berkenaan

Wanita berhati lembut + suka main kucing = tak jumpa kucing + lelaki berbulu pun boley!

Uh uh untugla lelaki berbulu dada kan? Err adakah berbulu ini, termasuk bulu kaki, bulu tangan dan bulu2 yang sewaktu dengannya? Ada ape pada bulu ni? Ada rasa macam dok atas karpet ke hape? Aku tak pernah sandarkan lagi kepala aku kat mana2 lelaki berbulu dada bagi mengelakkan tanggapan buruk masyarakat atas tindakan luar kawalan aku. Ke sebab perempuan suka main gentel2 bulu dada? Tak cukup ngan bulu sendiri.. dicari plak lelaki berbulu. Apakah akan terjadi ngan lelaki tanpa bulu dan berbulu cukup makan? Oh kijam sungguh dunia *rasa hilang matlamat hidup

Sebenarnya bahaya lelaki berbulu nih, time memasak kompom ada bulu2 yang gugur. Boleh dikenal pasti bulu2 berkenaan datang dari mana. Kalau panjang tu kompom dari perempuan melainkan lelaki tu sendiri berambut panjang. Ha a ah~ berjaga2 sekiranya terjumpa bulu pendek. Jika pendek lurus, datang dari bulu dada, misai atau janggut.. opkos! Tapi kalau pendek kerinting, tu masalah besar. Mula la terfikir camner la bulu tu leh naik masuk dalam masakan. Mungkin ditiup angin? Err ke buat nasi kangkang! Adoyai pitam aku 14 saat tepi bas stop!

Selain itu, bulu dada juga umpama karpet yang boleh menahan segala daya hentakan contohnya enset terjatuh atas bulu dada. Nah! Kan tak rosak! Jika lelaki berbulu dada, boleh dijadikan bahan gurauan seperti sorok gincu isteri di balik bulu dada.. pasti hubungan mereka akan semakin intim dengan gurauan2 bangang cenggini! So pada lelaki tanpa bulu dada, usah khuatir sekarang banyak produk2 di pasaran yang boleh di cuba. Kalau tak jalan gak ko sapu baja organik, tapi aku tak pasti la yang tumbuh nanti either bulu dada atau pokok sawi. Haha ~

Nak buat macamana kan, tapi aku tau bukan semua wanita taste macamtu. Dah taste dorang, apa kita boleh buat. Bulu pon bulu la.. pasni jangan plak lelaki pegi bantai buat tanaman kontan satu badan. Dah macam beruk gamaknya. So amacam lelaki? Korang rasa seksi ke berbulu dada? Eww~

selain berbulu dada love atas bawah, dia juga nampak manja! Awww~



P/s : Melalui penjagaan yang minima, hasilnya aku ada bulu dada jarang2. Syukur *macam haramjadah!

49 comments:

  1. bulu dada memang x de tp bulu lain hidup dengan subur nya

    ReplyDelete
  2. yekkkkk..serius apzal. den paling tak suko laki bebulu dado ni...ghimehhhhhh.....aaaaaaaaa....

    ReplyDelete
  3. gelilah tgok laki berbulu2 ni. uish!

    ReplyDelete
  4. Astaghfirulillah, bro... kembali la ke pangkal jln bro... usah ditengoknya bulu lelaki tu lelama, apa kata kita ushar bulu tangkis nak, hehehe...

    ReplyDelete
  5. kehkehkeh sengal tol la afzal nie...apa ke halnya kes berbulu bulu....berbulu bulu mata dok membacanya hihi

    ReplyDelete
  6. hisshhh..cte psal bulu ni naik bulu roma sye...hik3...tak ske lah laki ade bulu dada

    ReplyDelete
  7. hadoii..gelak je tau..memang terlebih sengal la pejal..nasib tak terjatuh cinta dengan cinta dada bulu..hahaha

    ReplyDelete
  8. euwwww! geli jek lelaki ada bulu dada.Tak shukeww! kalau bulu tangan suka lar.ngeh ngeh ngeh =))

    ReplyDelete
  9. memang seksi..tp banyak sangat bikin gili laaa...

    http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/01/tolong-jawab-soalan-kat-bawah-entry-ku.html

    ReplyDelete
  10. errrrkkk aku geliii!!!


    http://ch000tz.blogspot.com/2012/01/errrrrkkterover-tweeets-lah-pulak-hehe.html

    ReplyDelete
  11. perempuan lain2..ada yg suka ada yg x...

    mcm sy x suka! geli kot..hahahahaha

    eeewww..mnjanya pic yg last skali tu! buek! haha

    ReplyDelete
  12. erk..ai suka yang takde bulu...opsss..

    ReplyDelete
  13. Masa memula baliqh dulu , lawan ngan member bulu saper banyak lagi ....

    ko nak tengok bulu aku ke ? Nanti aku upload .

    ReplyDelete
  14. auwwww... citer pasal bulu2 ni...sensitiffffff.... heheheh

    ReplyDelete
  15. bulu bulu la pulak ha. atoyai. hahaah

    nampak tak berapa senonoh jep gambar last to. errrrr

    ReplyDelete
  16. tak mau la bulu dada..
    nanti nak baring2 atas dada dia bulu masuk hidung la.masuk mata la...menganggu mood tau..

    ReplyDelete
  17. hakhakhak ! ~ xterase pown kat hati nak kate suker..=P

    ReplyDelete
  18. haiii....ramai cakap tak suka...i suka je...


    *mana la tahu cakap tak suka esok2 dapat suami yang dada berbulu....


    tapi kan...tapi...lebih elok dapat yang berbulu dada daripada "miang ulat bulu" euwwww!!!

    ReplyDelete
  19. hikhikhikhik...tak pernah terpikir pon nk llaki mcm ni..... =.="

    ReplyDelete
  20. kerana bulu sehelai,rosak bulu sekarpet =="

    ReplyDelete
  21. bulu mentuk LURVE yewwww !!!

    ahhh tok lak cenggane?

    mentuk mentibang ker :P

    ReplyDelete
  22. isk x suke ar yg brbulu kt dada..geli doe *_*

    ReplyDelete
  23. duit abis beli pisau cukur tiap bulan. :D

    ReplyDelete
  24. yaa...awww..awww... mau gelak kuat2 baca entry ni.. tambah2 tgk gambar2 tu...

    ReplyDelete
  25. Serius akak memang x suka lelaki yg ada bulu dada sebab tu la akak pilih hubby sebab dia x de bulu dada..sungguh suci sekali nampaknya..kalau yg ada bulu dada terutama sekali kalau banyak nampak mcm spesis......errr x mau sebut..nanti ada blogger lelaki yg ada bulu dada kecik usus pulak bila baca komen ni..kahkahkah

    ReplyDelete
  26. afzal.....
    kau jgn jadi mcm pic tu.....
    kelakar siot !!!!
    terlebih romantik !!!

    ReplyDelete
  27. pergh memng best adew bnyak bulu..baru seksi kot haha

    ReplyDelete
  28. eeeeeeeeee geli aku nyaaahh!! nasib laki aku xde bulu dadooo..wakaka :p

    ReplyDelete
  29. haha entry best,tp statementnye eqha xsokong sbb eqha xskewww.. semaklah..

    ReplyDelete
  30. holamak..bayangkan kalau ko dapat isteri yng mempunyai bulu dada..perghh..terus down nafsu.. =-='

    ReplyDelete
  31. haha.. tergelak2 baca entry ni..haha


    xsuka ah lelaki berbulu dada... eeeww... xsemua pempuan suka k...

    ReplyDelete
  32. teringat masa g kantin sklh dulu2
    slalu tjumpa bulu dlm mknan
    kitorg syak tokey kantin tu punya bulu sbb bulu roma dia teramat la lebat hahaha :)

    ReplyDelete
  33. geli la~
    nseb bek ak xde sehelai pon bulu kt bdn...hahaha

    ReplyDelete
  34. Ada sapa2 tak yg kata orang utan tu seksi??

    ReplyDelete
  35. berbulu je nengok lelaki berbulu love itu :P

    ReplyDelete
  36. errrr....saya hanya nak cakapp










































    no komennn!! buekk!

    :)P

    ReplyDelete
  37. oh please...berbulu macam kingkong. Semak la mata.

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com