'> Wordless Wednessday #13 | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Wednesday, January 4, 2012

Wordless Wednessday #13


Manis sungguh tatkala dia tersenyum
Eh2 ada lesum pipit plak tu..
Rasa geram nak geget2 plak!


P/s : Bila kurindu aku tersebut namamu - Siti Fairuz (lagu tema adiwira nih)

40 comments:

  1. auww....tulen bang zal.....huhuhu

    ReplyDelete
  2. wah,tak kachak tapi manis.hahahaha--

    #kopi pes

    ReplyDelete
  3. pewitt , cantik rambut , rebonding ke kne karan tu , macam tegak+keras semacam je .. :D

    ReplyDelete
  4. It's a bird, no it's a plane...
    no, it's SUPERBAPUK!

    ReplyDelete
  5. tok ! gua nak dada dia boleh ? muahehey :)

    ReplyDelete
  6. gagaga geli ai nok! no my taste...hahaha

    ReplyDelete
  7. saya memang comel!!saya tau..
    tak yah la abg puji lebih2...hoho

    ReplyDelete
  8. NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman bl0g pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow
    lg 1 pakjoe dh tekan iklan dekat blog nie...pakjoe nk bg duit sikit kn dh nk bka kolah hahaha

    ReplyDelete
  9. mesti superman ori nanges kalau tengok ni... ;)

    ReplyDelete
  10. ahaks...superman asli ekkkk hihii

    ReplyDelete
  11. kahkahkah
    baru tahu awak ngingau tiap malam sebab siapa.. :P

    ReplyDelete
  12. alamak aku tertnegok plak mahu aku pun x leh tido mlm ni kang

    ReplyDelete
  13. hahahahha... lidahku kelu tuk berkata2

    ReplyDelete
  14. nk sajes abg superman nie pakai topeng!!!!

    ReplyDelete
  15. haha,,, mana lah ko curi gambar ni....

    ReplyDelete
  16. hahahaa
    ini br brtuil2 suparman:p

    ReplyDelete
  17. dia perlukan topeng jika melakukan kerja-kerja menyelamat kerana bimbang akan menakut-nakutkan khalayak awam jika begini....

    ReplyDelete
  18. mcm gampang.. mcm haram.. macam2 la ko jal hahahhaa :P

    ReplyDelete
  19. hahaha..hampeh je kalau superhero camni..akekeke

    ReplyDelete
  20. try gigit tgok ... nk jdi camna... hhee

    ReplyDelete
  21. alahai cantiknya..macam bidadaros..

    ReplyDelete
  22. hehehehe...no komen...
    inikan wordless wednesday

    ReplyDelete
  23. wahhh berkecai hati tgkkkkk @_@

    ReplyDelete
  24. kiutnyaaaaa...
    nak berkenalan???hahahaa

    ReplyDelete
  25. skandal lettew..pandai tok cri..

    berlesum pipit bagai :P

    ReplyDelete
  26. Kahkahkah awak ke ni Afzal? oh manisnya senyumanmu... :P

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com