Blog Sihatimerahjambu

Wordless Wednessday #19

12:17 AM





Ni keting kaki aku. Aku tatau sape punya keje disimpulnya
bulu kaki aku time tido! Hangin aku nak leraikan simpulan balik.
Mincik!!







You Might Also Like

46 comments

  1. xkuasa mak nak simpulkan bulu kaki ekauu... hahaha gunting je. lalala :p

    ReplyDelete
  2. bhahaha~ sape punya keje letew! tok niey,, =)

    ReplyDelete
  3. Apa motif apjal ni..adoiiii..sape punye keje tu?

    ReplyDelete
  4. buat rebonding la bro... kompom x kusut masai lagi ekekekek

    ReplyDelete
  5. kui kui,, nasib yg kat situ dia simpul...

    ReplyDelete
  6. woiii! agk2la oiii! hahahahahahhaha!

    ReplyDelete
  7. kalau buat tocang takpe gak..baru cun..muahaha!

    ReplyDelete
  8. wow..gebunya...pewwiitt..hahahahaha

    ReplyDelete
  9. akak blurkan gambar tu melalui mataku..maaf ye..

    ReplyDelete
  10. gunting je x pun mesin je hahahaha

    ReplyDelete
  11. haha..dah mcm kerengga buat srg..
    potong je la..

    ReplyDelete
  12. ala tok ni. baca entry ni masa tgh mkn biskut. loya tekak i taw. mincik!

    ReplyDelete
  13. ok lagi bulu kaki kena keting..kalo bulu hat tu.....pitam muahahahaha

    ReplyDelete
  14. simpulan mati ke apa tu?


    kasi potong jelah kalau tersimpul susah nak lerai...hihi

    ReplyDelete
  15. panjang mana langsung bulu tu sampai boleh simpul..pi salon jelah..huhu

    ReplyDelete
  16. hahahah adoi abg ni,wat mas gelak guling2 je ptg ni..yg tuh pun leh jdi persoalan..

    simpul mati ke tuh?hahaha ke reben?hahah..cik ti kut wat..hahah

    ReplyDelete
  17. mcm kurang lebat jerr...cubalah yu nam hair care :P

    ReplyDelete
  18. Ni mesti kes tidur mati ni...kekekeke
    dari bulu kaki kau yang agak2 lebat ni, kalau tak tengok muka mesti orang kat akau ni hensem ala-ala singh..

    ReplyDelete
  19. ke tok tidur lasak sangat.. dok gosok2 kaki tu bulu pun tersimpul dibuatnya :P

    ReplyDelete
  20. meh sini miss purple tlg cukurkan haha :P

    ReplyDelete
  21. # Cik kartun #

    tok..tok..*geleng2 kpla*
    :D

    ReplyDelete
  22. hahahahahahahahaha

    ahaha

    ahahahahhahahahahahahah

    err..sorry tok

    ahahaha

    ReplyDelete
  23. bulu jarang jarang.....
    amat susah dijumpai....he3

    ReplyDelete
  24. hahahahaha...
    bulu kaki pun bleh tersimpul eik..
    gunting je la tok..

    ReplyDelete
  25. ngehehhe, kerja spa la tu. ala, gunting je alang2 ^^

    ReplyDelete
  26. kasi bakar sikit ujung tu bro, hukk...

    ReplyDelete
  27. errr...sape pnya keje tu tok?? =.='''

    ReplyDelete
  28. ala, tebas je trus.. *eh da macam hutan plak..ahahaah*

    ReplyDelete