'> Awek Ni Memang Cantik, Tapi Hakikatnya... | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Wednesday, May 9, 2012

Awek Ni Memang Cantik, Tapi Hakikatnya...

Cantik tak? cantik tak?
Tapi kalau la ko tau hakikat sebenarnya kan?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

muka dah macam pakcik RELA taman aku dah..

39 comments:

  1. cam tipu jerr zal...tangan dia pun lain

    tapi x heran btol pun...mekap punya pasal...

    ReplyDelete
  2. tengok mcm tak sama..
    tapi tahi lalat ada, kening nak sama..yg penting, ada halkum..haha

    ReplyDelete
  3. baik utk kesehatan jejantan yg suka pompuan lawa, kbai.

    ReplyDelete
  4. edit ni jal.. haha mcm gampang .. muke ko pon aku leh wat mcm ni haha :P

    ReplyDelete
  5. baru kau tahu ke
    guwe sudah lama tahu ini stori hahahahaha
    tp kalo lo yg dlm itu gambar..guwe x kisah...hahahahaha

    ReplyDelete
  6. kat mana pak cik ni belajar make up. power giler...

    ReplyDelete
  7. ni plastik ka besi? ke plasticine?

    ReplyDelete
  8. nampak cam tak logik jer...ha3....
    tipu lah.....

    ReplyDelete
  9. betul ke tuuu...kalau betullah..akak pun nak belajar mekap jugaklah...heee

    ReplyDelete
  10. tu bapak tu anak kowt.. tu muka nk dekat same.. sebb tgn pmpuan kowt. hehe

    ReplyDelete
  11. semua ni takkan mustahil dengan make up.hahahaha

    ReplyDelete
  12. perghh..yg atas tu memang cntik tok..wa terpikat..ahak2 :P

    ReplyDelete
  13. muahahahaha... biar benar....

    hahaha

    http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/05/segmen-up-follower-tambah-kenalan.html

    ReplyDelete
  14. Really? owh, biasalah make up. Tak lawa pun jadi lawa :D

    ReplyDelete
  15. yg last tu rasa cm org lain huhu cuma mgkin ad psamaan..tp mekap mmg kebabooomm

    ReplyDelete
  16. erkkk...takotnye tengok, macam tak leh tido je malam ni...haha^^

    ReplyDelete
  17. yg no 3 tu boleh percaya la kalo dia..yg no 4 tu bukan dia. mmg bukan dia.

    ReplyDelete
  18. mekap punya pasal...muka berlubang pun rata :D

    ReplyDelete
  19. eerrr....

    bbbb........

    bbbhahahahahahhaha


    hahahahahahahhahahahahaha

    ahahahahahahahhahahahhahahaha

    ReplyDelete
  20. eh bio betol!!!
    lain sagt ni!huhu

    ReplyDelete
  21. gambar 3 dgn 4 tu lain doe..tu cuma nak bandingkan je..hakhak...lariiiii

    ReplyDelete
  22. penah tgk pic nie...ada yg kata hasil photoshop...muka lain jer...

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com