Sape Nak Aku Taja Segmen Atau GA Angkat Kening!!

11:45 AM

Assalam,

Salam Jumaat. Ngantuk la kalau aku cakap tapayah taip boleh tak? Aku tengah bermurah hati nak menaja segmen2 mahupun GA yang bakal korang adakan sempena bulan Ramadhan ni. Ada yang tanya kenapa aku begitu bermurah hati nak menaja? Hmm aku pon tatau. Mungkin sebab aku comel dari pandangan sisi kot?

Aku tak letakkan sebarang syarat untuk segmen atau GA yang korang nak buat, tapi sebelum aku putuskan untuk menaja mana2 blogger.. aku nak tahu serba sedikit apa yang korang rancangkan. Kalau aku berkenan dan kena ngan citarasa aku.. aku boleh taja adiah. Aku nak bagi apa ea? Banner bawah ni menceritakan segalanya :)


Aku pon dalam perancangan nak buat segmen, nak bagi duit raya ni. Tapi tengah pikior nak buat segmen camner. Nak suruh korang buat kad raya la amacam? Tak pun buat pose dengan pakaian raya korang. Meriah kemain ko, kelass ko Jemah! Nanti la datang idea aku buatla yek.

Aku hanya perlukan 5 nama sahaja untuk menaja segmen korang dan Ayampenyek telah lulus temuduga semalam. Maknanya tinggal 4 kekosongan sahaja lagi. Aku buat cenggini saja je nak meriahkan lagi segmen2 dalam bulan puasa ni di kalangan blogger mana tau korang boleh dapat beg raya :D

So apa yang korang tunggu lagi?

You Might Also Like

15 comments

  1. taja contest lepas raya boleh?he he he

    ReplyDelete
  2. wow wallawey... best tu..:)

    ReplyDelete
  3. amboi jadi penaja pula..bagus2 afzal meriah suasana nanti. hehe

    ReplyDelete
  4. bagus jd penaja..taja la yg mahal2 n best2..ahah demand lak dah...

    ReplyDelete
  5. remy nk buat segmen lepas raya.....
    nanti zal sponsor tau !!!! he3

    ReplyDelete
  6. tok! nanti jgn lupa bg kad raya eh

    #tetibe.

    ReplyDelete
  7. apa kata ko abaikan je sesiapa yang nak buat contest atau GA tu. apa kata ko bagi je kat aku semua dana tu untuk dijadikan duit raya aku..hahahaha

    ReplyDelete
  8. belum lagi mood nk bt contest.. salam dari fiq selepas kembali dari dunia blog

    ReplyDelete
  9. syok kan buat GA kalau ade sponsor.hehe

    ReplyDelete