Budak Budak Mesti Suka Ni!

12:52 PM


'Ko bawak bekal ape harini? Aku bawak spaghetti', ujar Markonah

'Hmm biasa jeee', hujung2 taik mata je Aiman pandang

'Aku plak bawak pizza', ujar Ujar Bin Jiman

'Hmm lagi biasaaa', Aiman menjuih lagi, masih belum membuka penutup bekalnya

'Ko ni macam bajet2 ni.. ko bawak apa', tetiba suara dari pintu menyapa tapi budak tu dah lari masuk kelas dia balik.

'Bekal aku spesel harini. Jeng jeng jeng',kata Aiman sambil Markonah dan Jiman ternganga 'Whooaa best la awak Aiman!! Nak gak!! Nak! Nak!', Jiman meronta2 di bawah laci meja

Agak2nya kalau anak korang ada makanan cenggini, dorang suka tak? Mungkin kalau dorang bawak bekal cenggini, dorang akan dilantik sebagai ketua darjah? Nak anak korang pegang jawatan sejak kecik.. korang beli la menda alah ni.

Jeng jeng jeng!!



Comel kan? Hehe. Ni sepesen ngan Tora la ni. Bebudak ni ko tapau la menda alah sedap mana pon, dia tetap akan attract kalau makanan dia tu ada ciri2 kartun kegemaran dorang. Contoh mudah Boboiboy atau Upin Ipin la kan?kan? Ni la toaster yang menghasilkan roti bentuk muka Domo. Yang ada muka domo je, kalau korang nak toaster kua muka korang pon boleh tapi bayar lebih la..aku buatkan satu ngeh3.

Harga dia? USD40. Ni aku attachedkan skali iklan di toaster-Domo ni. Aku tak risau sangat sebab sebelum anak aku kua, aku akan pastikan yang aku akan delete entry ni hahaha *gelak jaat





P/s : Pasni kua plak produk kipas boleh berlari

You Might Also Like

18 comments

  1. Erk! Bestnye mende ni. Aku rasa bukan budak2 je suka. Ngan mak ngan bapak dea pun suka. Best nanti leh maen geget2 domo tu. Hahaha! Nak Domo Toasterrrrrr :D

    ReplyDelete
  2. confirmlah budak budak suka apjal oii..hari hari bawak bekal ni pun xpe kot.hehe

    ReplyDelete
  3. kau kejam zal... apa salah nya anak kau nak mkn roti domu nie...comel aper?...he3

    ReplyDelete
  4. papa!titew nak yg tu .nak nak..tp papa, ada tak yg gambor neelopa? titew suka neelopa,hahha

    ReplyDelete
  5. bekal hari2 pun takpe cenggini

    *** ko kan mmg banyak lemak sekarang ni :)

    ReplyDelete
  6. bekal hari2 pun takpe cenggini

    *** ko kan mmg banyak lemak sekarang ni :)

    ReplyDelete
  7. akak tak suka lah...jadi bila akak tak suka anak2 kena ikut tak suka juga...SELAMAT!

    suka ngusik akak ni...naughty boy!

    ReplyDelete
  8. kelihatan, bapak budak lebih menyukai nyer punnn.

    ReplyDelete
  9. woah .. ni bukan budak2 je suka.. aku pon suka gak hahhaah

    ReplyDelete
  10. peh moden betul sekarang nie.. toaster katak tak de ke afzal? kah3.. tak pe aida dah copy entry nie nanti anak afzal dah besar aida post dan cc kan pada anak afzal ok. :P

    ReplyDelete
  11. Part yang hitam tu mesti tak sedap. Hangus. Kalo budak2 makan pun makan yang tepi2 je kot. takpe afzal, akak yakin kalo ko ada anak nnt, anak ko tak minat dgn benda ni.

    ReplyDelete
  12. nak beli la benda ni...boleh bakar roti dan boleh jadi mainan anak..bayangkan la bila pagi2 mak nak bakar roti tengok2 anak tengah peluk sambil tidur atas katil..

    ReplyDelete
  13. kalau cenggini comelnya, bapak budak pun suka.hahahaha

    ReplyDelete