Iklan Jawatan Kosong

6:29 PM


As salam,

Aku baru balik dari Kajang tadi, aku ada nampak iklan jawatan kosong. So aku bawakkan ke sini mana lah tau ada rezeki korang. Sekarang pun susah nak cari kerja kan? Pendapatan lumayan, ada memacam elaun lagi. Rugi plak rasanya kalau tak apply, kelayakan pun minimum je :)

Jom pakat-pakat apply, kerja paling mudah tapi aku yakin tak semua mampu buat :)



You Might Also Like

5 comments

  1. Iklan yang penuh manfaat dan suruh kita berfikir

    ReplyDelete
  2. Iklan yang penuh manfaat dan suruh kita berfikir

    ReplyDelete
  3. jawatan ni semua orang kena miliki.. ganjaran yg sgt lumayan.. ada nampak juga banner ni dekat masjid..:)

    ReplyDelete