Ke Mana Tumpahnya Kuah Kalau Tak Ke Nasi?

2:17 PM


As salam


Yang kiri tu gambar aku ngan abah aku. Umur aku sebulan.
Yang kanan tu anak aku, Dhya Khayla Jasmeen, umur dia sebulan gak.

Sama kan?
So korang boleh agak muka dia bila besar nanti?
Macam muka aku.. tapi bertudung. Erk!

You Might Also Like

12 comments

  1. heheh..
    mmg sama..
    sdap nama anak tu..
    smoga menjadi anak yg solehah:)
    amin.

    ReplyDelete
  2. Anak abah..ikut abah lah..anak lelaki sok ikut maknya pulak...versi bersongkok pulak :)

    ReplyDelete
  3. muka ko pon mcm abah ko. ce ko bergambar mcm tu dgn anak ko. Lagi epic.

    ReplyDelete
  4. anak perempuan ikut muka bapak dia--sejuk..:)

    ReplyDelete
  5. like father , like daughter lah ... serupa ...

    ReplyDelete
  6. eh.. same sgt2.. hehehe..

    p/s : ade jugak kuah tumpah ke lantai.. :D

    ReplyDelete
  7. hihihi..comellnya..mmg anak ayah lah ni...sama:):)

    ReplyDelete
  8. Bambamnya dia..btw jom singgah ke blog sy :)

    ReplyDelete
  9. akak rasa comel baby sebelah kanan lagi,sebab ada juga manis muka maknya..muka awak masam sikitlah waktu kecil...hehehe

    ReplyDelete