Apa Yang Di Iklankan Vs Apa Yang Di Hidangkan

7:34 AM




P/s : Jangan percaya sangat iklan tu.. lagi2 iklan Tora
        (Tora datang lagi dengan mainan gasing ajaib~)


You Might Also Like

8 comments

  1. kalo kat mcd ade tulis juz for ilustration only. lbih kurg macam tu lah

    ReplyDelete
  2. Nak iklan kena cantik gambaran tu afzal..berbeza sangat kan..tapi ye lah,kalau nak buat sama dengan iklan tu,jenuh la kan..huhu

    ReplyDelete
  3. berbeza dengan yang dihidangkan huhuhu

    ReplyDelete
  4. boleh apply nasihat ni untuk cari pasangan hidup tak? heheh... jangan percaya sgt luaran tuuuuu weiii.

    ReplyDelete
  5. Kalau ada orang belanja yang kecik pun nampak besar. Ahahaha :D Seriously.

    ReplyDelete
  6. LOL betul tu
    dalam tv / gambar kemain sangat tempting!
    tapi bile dah beli hampeh
    -_-

    ReplyDelete
  7. indah khabar dari rupa sebenarnya. haih. -.-

    ReplyDelete