'> Jemputan ke Majlis Aqiqah Dhya Khayla Jasmeen | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Thursday, December 5, 2013

Jemputan ke Majlis Aqiqah Dhya Khayla Jasmeen


As salam,

Dijemput semua untuk hadir ke Majlis Aqiqah & Cukur jambul anakanda saya Dhya Khayla Jasmeen bersama Majlis Pertunangan adik saya pada ;

          Tarikh     : 7 Disember 2013
          Hari        : Sabtu
          Masa      : Lepas Zohor
          Alamat    : No.40, Jalan Kajang Mewah 18, Taman Kajang Mewah.
         Telefon    : 017-2257367

Turut mengundang seisi keluarga. Semoga perjalanan majlis berjalan lancar dan diberkati.


ATURCARA MAJLIS

10 - 12 tghari     : majlis cukur jambul
12 - 1.30 tghari  : majlis pertunangan
1.30 - 3 ptg        : makan

Menu yang kompom ada..

korang Google map je :)

11 comments:

  1. jauhnya :(

    btw tahniah

    kirim salam sayang kat baby okeh :)

    ReplyDelete
  2. menu cam best tu..hehe..sorry afzal tak dapat menghadirkan diri..ade kenduri kawen sedara kat melaka hari yang sama.ape pun semoga majlis berjalan dengan baik ye.

    ReplyDelete
  3. menu bestnya, tpi jauh sngt..xdpt nk pergi..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillahirabbil 'alaminn.

    Semoga Yasmeen, abang dan isteri serta keluarga2 abang mendapat kerahmatan dari Allah SWT... Semoga segala urusan2 dipermudahkan oleh Allah SWT..aminn .

    ReplyDelete
  5. tergodanya dengan menu tu zal,tapi apakan daya,akak lihat dari kejauhan je lah,kalau takde plan memang dah singgah,tapi akak pula ada hal lain tika dan saat itu....pos makanan boleh?hehehe..

    ReplyDelete
  6. segan plak nak gi kawasan rumah mewah tu. huhu.

    ReplyDelete
  7. semoga majlis berjalan lancar, insyaAllah.. :)

    ReplyDelete
  8. Seronoknya klu dapat pegi.. apa pun semuanya berjalan lancar kan..:)

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com