'> Wordless Wednesday # Biasa Main? | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Wednesday, December 25, 2013

Wordless Wednesday # Biasa Main?


Salah satu cara nak tau berapa percent awek kita sayangkan kita time
sekolah dulu-dulu :D

10 comments:

  1. haha.. selalu sangat main ni ngan kawan2 dulu.. siap letak nama orang yang diminat secara rahsia lagi.. hahaha~

    ReplyDelete
  2. hah ! semestinye ingat .. lepas tu , kite kene kan kawan .. kesian dia .. ahahah ! budak-budak ..

    ReplyDelete
  3. ye lah zal,dulu zaman sekolah rendah ada buat cam ni...hehehe

    ReplyDelete
  4. hihihi... hampir lupa ada permainan ni. haha... =P

    ReplyDelete
  5. hahaha..hampir lupa permainan ni..permainannya macam tengok nasib juga..xD

    ReplyDelete
  6. biasa sangat..kalau dulu selalu buat dengan nama retis..kononlah ade jodoh ke x..bhahaha

    ReplyDelete
  7. fuhh. evergreen betul..
    *tetiba cari kertas nak main jugak. hahaha

    ReplyDelete
  8. tak taw mcm mna..tp pernah nmpak orang buat..hehe time budak-2 ni..:)

    ReplyDelete
  9. maen gak masa zaman kanak2 ribena dlu.

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com