Blog Sihatimerahjambu

Sushi Ter-Kemetot Di Dunia!

8:57 AM


As salam,

Sape minat sushi? Aku takde la sampai minat, tapi kalau ada depan mata atau orang belanja.. aku hantam sajalah. Sampai tahap kemaruk nak beli tu takde la kan.

So kepada peminat sushi, Chef Hironori Ikeno ada menyediakan menu sushi terkecil dengan besarnya sebutir beras. Erk! Ok kalau rasa masih tak cukup korang boleh tambah lagi.. order lagi 10 set! Kompom kenyang! (ok yang ini perli)

video

Kalau dah besar sebutir beras, alamak celah gigi aku je la.. tak sampai ke perut pon :D





You Might Also Like

5 comments

  1. motif buat kecik? ni kalo akak makan ni buat sakit hati je. Kena makan berapa ribu ketul nak bagi kenyang.

    ReplyDelete
  2. salam. hee sy suka sushi tapi huisshh keciknya la..tak puas makan hahha

    ReplyDelete
  3. macam lekat celah gigi je kalo cam gitu saiznya..hihihi

    ReplyDelete
  4. kasi free ok la..kalau kene bayar..tak ku hingin nak beli :D

    ReplyDelete