'> Mari Selesaikan Kes Ini!! | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Wednesday, August 20, 2014

Mari Selesaikan Kes Ini!!


As salam,

Seorang ahli perniagaan dalam perjalanan balik dari luar negeri, menuju ke rumah isterinya yang cantik. Di dalam penerbangan, dia merenung gambar yang baru dihantar oleh isterinya. Selang beberapa hari, dia membunuh isterinya itu dan menyimpan gambar tersebut di saku bajunya. Apabila ditangkap dan disoal siasat, ahli perniagaan tersebut menyatakan yang dia mempunyai cukup bukti kenapa dia membunuh isterinya dan menunjukkan gambar tersebut.

Soalannya : Apakah yang dilihat oleh ahli perniagaan pada gambar tersebut sehingga dia sanggup membunuh isterinya. Cuba kita sama-sama perhatikan gambar tersebut.




6 comments:

  1. Dah ramai kengkawan yg ajukan persoalan.. mula2 tak perasan.. bila perhati btul2 = ada muka/mata lelaki kat bucu katil tu.. haha.. wanita ni curang kot, tu yg kena bunuh oleh suaminya...

    ReplyDelete
  2. salam. agaknya betul kut bini dia curang..

    ReplyDelete
  3. tenung dekat 10 minit tapi dak dapat apa pon :( huhu..

    ReplyDelete
  4. Baca komen baru nampak kat bucu katil tu..nampak macam hantu je...eii.seram nya..si suami pun satu.tanya la dulu.mana tau entah2 tu hantu.tak pun penyamun yang tunggu masa nak bertindak.

    ReplyDelete
  5. mata tak berapa nak tajam..apakah ye?

    ReplyDelete
  6. Simple~ siapa ambil gambar tu? Hehe

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com