'> Kucing Comel Untuk Di Makan | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Friday, May 29, 2015

Kucing Comel Untuk Di Makan


Bismillah,

Comel plak nak makan kucing-kucing kat bawah ni walaupun tau dorang memang boleh dimakan. Idea asalnya datang dari blogger CarolineLaura yang kebosanan. Kucing-kucing itu diperbuat daripada coklat.


Mana tak comelnya setiap kucing menunjukkan aksi tersendiri. Aksi kucing tersepit tu yang paling tak boleh plak. Bayangkan, dah la tersepit, comel plak tu.. korang rasa mampu nak gigit dia tak?

Aku yang comel ni pon takde orang nak geget.. ni kan plak kucing-kucing tu *sebab orang kata aku comel macam kucing

makan time!

macam duduk kat sofa plak

aku rasa kawan dia tu mabuk..

main nyorok-nyorok kot?

kelakar kucing ni tersepit

sekawan kucing dengan pelbagai aksi

ok, persatuan kucing setaman buat miting..

..berkenaan anak muda kucing duduk melepak

sedang merenung masa depan..mungkin

kucing dan tapak kaki :)




3 comments:

  1. confirm tak lalu makan ni sebab sayang kucing..comel pulak tu.buat hiasan je la..tapi coklat pulak kan..tak pasal cik semut yang habiskan

    ReplyDelete
  2. Aku boleh makan dengan pejam mata !! hahahahhaa tak sanggup plak... cam comel rasa nak buat hiasan bilik je !

    ReplyDelete
  3. Comel gilos. Tapi kalau Sha, Sha telan je. haha =D

    ReplyDelete


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com