Jualan Cuci Stor Felinna Boutique : Beli Satu PERCUMA SATU!


Bismillah,

Menggila sekejap puan isteri. Mana tak nya Felinna Boutique buat jualan cuci stor esok, 30 April 2016 dan ianya berlangsung hanya SEHARI sahaja!

Beli baju sehelai Tunic berharga RM69 lepas tu sila pilih lagi sehelai baju sama harga iaitu RM69 jugak secara percuma.
Lebih kurang macam tu la kiranya.

Amacam? Faham tak?

Besok mereka akan buat jualan kasi licin. Macam jualan penghabisan stok jugak lah. Ada lebih kurang 36 design untuk dipilih. Tapi saiz dan warna yang mana ada je. Jangan kecewa kalau banyak saiz yang takde. Jangan risau, kalau datang awal, sempat la korang dapatkan jubah dan saiz pilihan korang.

Ok untuk maklumat lebih lanjut sila teruskan baca sehingga habis..

Satu hari sahaja lagi !!! JualanCuciStorFelinna 30 April 2016

BELI SATU PERCUMA SATU!
Beli satu baju PERCUMA satu lagi baju yang harganya sama. (Boleh pilih warna,design dan saiz yang masih available janji harganya sama)

Bermula pada jam 10 pagi sehingga jam 7 petang, 30 April 2016 (Sabtu)

Diingatkan #JualanCuciStorFelinna ini stok SANGAT SANGAT TERHAD UNTUK SETIAP DESIGN,WARNA DAN SIZE. Siapa cepat dia dapat ye 😄.

Menawarkan 50% potongan harga untuk defect stock. Defect stock pun cantik tau hanya 10% je kekurangan dia. 90% tu cun macam biasa 😘😘.

DISARANKAN UNTUK PELANGGAN DI SELANGOR & KUALA LUMPUR UNTUK SINGGAH KE FELINNA BOUTIQUE CAWANGAN BANGI KERANA STOK LEBIH BANYAK DI HQ.

Malam ni siap siap tulis nak baju apa, saiz apa, warna apa, kuantiti berapa , esok sampai boleh terus bagi kepada sales assistant mereka supaya lebih mudah 😘

Besok semua butik kami buat clearance ni tau. Nak kasi kosong stor dan nak letak stok untuk Raya.

Ok lokasi kami besok :

1) Felinna Boutique Alor Setar
2) Felinna Boutique Bangi Sentral
3) Felinna Boutique Shah Alam
4) Felinna Boutique Bertam

Siapa nak tengok katalog baju dan size serta warna yg available untuk esok boleh lihat di instagram mereka @felinnaboutique.catalogue

Dah alang alang ada promosi ni, apa salahnya grab satu dua untuk baju raya tahun ni kan?

3 Comments