'> Nu-Prep : Suplimen Tenaga Untuk Lelaki dan Wanita | afzalsukasuki

Blog Sihatimerahjambu



Thursday, September 15, 2016

Nu-Prep : Suplimen Tenaga Untuk Lelaki dan Wanita


Bismillah,

Aku merupakan penunggang motosikal yang terpaksa berulang alik dari tempat kerja di Jalan Duta ke rumah aku di sekitar Kajang setiap hari. Jarak perjalanan pergi dan balik adalah sejauh 81 km dan mengambil masa 1 jam 30 minit. Rutin harian ini menyebabkan aku mudah penat, letih dan lesu.

Jadi ada rakan-rakan aku yang menyarankan pelbagai jenis produk sebagai suplimen tambahan untuk membantu aku kekal bertenaga di tempat kerja sehingga pulang ke rumah. Ada yang mencadangkan produk berbentuk minuman, kapsul dan pelbagai lagi. Antara banyak-banyak produk yang dicadangkan itu, salah satunya adalah Nu-Prep dan aku masih mengamalkannya hingga sekarang.


Nu-Prep merupakan suplimen tambahan yang diekstrak daripada Tongkat Ali dan berfungsi untuk mengembalikan tenaga dalam badan dengan melancarkan peredaran darah ke seluruh badan terutama di bahagian otak. Tenaga dapat dibekalkan ke tahap optimum ke seluruh badan dan dapan mengurangkan rasa letih dan penat setelah seharian bekerja atau di atas jalan raya.


Bukan aku sahaja, tetapi ayah mertua aku juga merupakan salah seorang pengguna Nu-Prep. Umurnya 64 tahun dan dia ada mengalami sakit-sakit badan dan mudah letih bila terlebih melakukan kerja harian. Tetapi setelah diperkenalkan suplimen Nu-Prep ni, memang nampak perubahan ketara padanya lebih-lebih lagi pada wajahnya. Mukanya tak lagi nampak pucat dan sekarang dia kelihatan lebih sihat. Alhamdulillah tak ada lagi masalah kalau nak berjalan jauh.



Pokok pangkal segala penyakit berhubung kait dengan peredaran darah. Jika peredaran darah tidak lancar, ia akan menyebabkan pelbagai jenis penyakit kronik seperti masalah jantung, darah tinggi, gout, migrain dan sebagainya. Physta yang diekstrak daripada Tongkat Ali ini akan membantu mengembalikan keseimbangan dalam badan dan melancarkan kembali pengaliran darah.


Korang patut cuba produk ini. Lihat kesannya seawal seminggu. Aku guna dulu 3 hari je dah nampak perubahan. Serius rasa sengal-sengal dan sakit badan akibat menunggang lama atas motor tu hilang perlahan-lahan. Yang paling penting konsisten. Dua biji sehari selepas makan.

Yang bagusnya produk ini tidak hanya dikhaskan untuk lelaki sahaja malahan wanita juga boleh mengambilnya



Boleh dapatkan produk Nu-Prep ini di Guardian, Watsons, Caring Pharmacy, Pharmacy Vitacare dan kedai-kedai jamu terpilih.

Untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut berkenaan produk Nu-Prep di laman web di bawah :


                                   Laman web      : www.nuprep.com.my
                                   Facebook         : www.facebook.com/nupreplelaki
                                   Talian Hotline : 1 800 22 2012
                                   Emel                 : nuprep@biotropicsmalaysia.com


BIOTROPICS MALAYSIA BERHAD,
Lot 21 Jalan U1/19 Section U1,
Hicom-Glenmarie Industrial Park,
40150 Shah Alam, Selangor

GL: +603 5565 5600 | DL:+603 5565 5645 | F:+603 5565 5601
E : noorsyarida.s@biotropicsmalaysia.com

W: www.biotropicsmalaysia.com
                                    Website : http://www.biotropicsstore.com/


No comments:

Post a Comment


Copyright © afzalsukasuki Designed by azhafizah.com